خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/05/03 12:06
شناسه خبر : 32730

کسب رتبه برتر کشوری و اول استانی توسط آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد

وی یادآور شد: مدیریت تحسین برانگیز بیماری کرونا در کشور علی رغم تحریم های ظالمانه و شرایط سخت و دشوار اقتصادی بیانگر استحکام و ایستادگی طولانی مردم و کشور در وضعیت های بحرانی و بغرنج است. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور فرماندار و اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه با تجلیل از معلمان و دبیران زحمتکش و دلسوز شهرستان گفت: کشب رتبه برتر کشور و اول استانی توسط آموزش و پرورش پارس آباد مایه فخر و مباهات این شهرستان نخبه پرور است.

حاجی‌پور در همین راستا خاطر نشان  کرد: ۲۶ نفر سهمیه معلمان نمونه شهرستان پارس آباد است که بر حسب رتبه و امتیاز انتخاب و به استان معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: هرچند به دلیل شیوع بیماری کرونا مدارس تعطیل شده است اما آموزش و پرورش همچنان از طریق نرم افزارهای اجتماعی مجاز تولید شده توسط آموزش و پرورش بدون وقفه ادامه دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ابراز داشت: کمک های مومنانه که توسط معلمان آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است ما بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع خواهد شد.

حاجی پور تاکید کرد: آموزش مهارت های زندگی و مسائل اجتماعی در آموزش و پرورش فرصتی برای تقویت و پرورش نیروهای توانمند و خلاق جهت ساختن آینده کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: مدیریت تحسین برانگیز بیماری کرونا در کشور علی رغم تحریم های ظالمانه و شرایط سخت و دشوار اقتصادی بیانگر استحکام و ایستادگی طولانی مردم و کشور در وضعیت های بحرانی و بغرنج است.

فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار داشت: گستردگی و وسعت آموزش و پرورش در کشور سبب شده است تا این نهاد آموزشی در هر خانواده یک نماینده معلم یا محصل داشته باشد و این فرصت خوبی برای آموزش مردم در شرایط بحرانی و سازماندهی این ظرفیت ها باشد.

در آغاز این جلسه فرماندار پارس آباد در تماس  تلفنی با یکی از معلمان رزمنده و جانباز شهرستان که در بستر بیماری است،از وی دلجویی کرده و از زحمات و خدمات او برای جامعه تشکر  کردند و آرزوی صحت و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت داشتند.

 

رضا امیرپور