18:47:56 - سه‌شنبه 14 ژوئن 2016
با تلاش ماموران انتظامی انجام شد
کشف گندم و آردهای غیرمجاز در شهرهای اردبیل
همزمان با فصل برداشت محصولات کشاورزی با تلاش ماموران انتظامی در شهرهای استان اردبیل عوامل تهیه و توزیع گندم و آردهای غیرمجاز شناسایی شدند.

به گزارش ارس رسا،حسین بهمنی اظهار کرد: ۳۳۰ تن گندم غیرمجاز دپوی به ارزش ۴ میلیارد ریال در پارس‌آباد کشف شد که گندم‌های کشف شده قابلیت مصرف انسانی ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد یادآور شد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی با دپوی مقادیر قابل توجهی گندم غیر مجاز در یک واحد انباری در شهر «اصلاندوز» قصد وارد کردن آن به چرخه بازار را دارد بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی پارس‌آباد قرار گرفت.

حسین بهمنی افزود: با بررسی‌های انجام شده صحت گزارش‌های واصله برای پلیس محرز شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران پلیس به آدرس این انباری در پشت شهرداری اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۳۳۰ تن گندم غیرمجاز و فاقد ارزش غذایی را کشف و دو نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

وی ارزش گندم‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: دستگیرشدگان در بازجویی‌های پلیسی به جرم ارتکابی خود اعتراف و اقرار داشتند که با دپوی گندم‌های غیر مجاز منتظر برداشت گندم‌های تازه بوده تا پس از مخلوط کردن آن را وارد چرخه بازار کنند.

همچنین در شهرستان مشگین‌شهر عوامل فروش آردهای یارانه‌ای به قیمت آزاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر از دستگیری دو برادر که با همکاری یکدیگر اقدام به خرید آردهای یارانه‌ای کرده و آن را به قیمت آرد آزاد می‌فروختند خبر داد و گفت: از دستگیرشدگان ۳۸۲ کیسه آرد غیرمجاز و قاچاق کشف شد.

کریم نوری افزود: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه دو برادر با همکاری یکدیگر پس از خرید آردهای یارانه‌ای آن را در کیسه‌های آرد آزاد ریخته و پس از دوخت به صورت غیرمجاز و قاچاق به فروش می‌رسانند بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی مشگین‌شهر قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و جامع پی به صحت گزارش‌های دریافت شده بردند بنابراین با هماهنگی مقام قضایی هر دو قاچاقچی را دستگیر و از آنان ۳۸۲ کیسه آرد غیرمجاز و قاچاق به مقدار ۱۵ تن و ۲۸۰ کیلوگرم که در دو واحد انباری در محله «نواب» و «جاده پریخان» دپو شده بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به پلمپ این دو واحد انباری تصریح کرد: ارزش آردهای کشف شده در این رابطه ۱۹۱ میلیون ریال برآورد شده است.

منبع:سبلان نیوز

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 1081
  • کل بازدیدها: 4897600
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي