12:39:24 - پنج‌شنبه 18 جولای 2019
معاون وزیر بهداشت در بازدید از اماکن درمانی پارس آباد مطرح کرد
کمبود کادر پرستاری و تخصصی مرتفع می‌گردد/ افزودن ۴ دستگاه دیالیز به پارس‌آباد
دکتر جانبابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان عصر دیروز با حضور در بیمارستان شهدا از تمامی بخشها و قسمتهای این بیمارستان بازدید نموده با تعدادی از بیماران بستری شده ملاقات کرد و ابراز رضایت این بیماران را بزرگترین دستاورد این پروژه مهم و بزرگ عنوان کرد و گفت خوشحالیم که در ادامه دیدار اخیر با فرماندار شهرستان در تهران توانستیم به قول خود عمل کرده و از این مجموعه بزرگ بازدید داشته باشیم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، دکتر جانبابایی در این بازدید نزدیک ۵ ساعته خود که به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و فرماندار و مسئولان وزارتی و استانی و شهرستانی صورت پذیرفت ضمن احصا تمامی نواقص و مشکلات بیمارستان راهکارهای لازم را ارائه کرده و برای تجهیز و تامین نیروی انسانی و ارتقا خدمات بیمارستان و اورژانس قول مساعد داد .

وی همچنین در ادامه از بیمارستان امام خمینی و اورژانس بازدید کرد و ضمن تاکید بر نیازهای ضروری مردم گفت:باید از ظرفیت این مراکز استفاده شود.

معاونت وزیر بهداشت همچنین در گفتگو با خبرنگاران گفت به محض خرید و ورود دستگاه ام آر ای و سی تی اسکن به کشور و با توجه به شرایطی که شهرستان پارس‌آباد دارد از جمله مرزی بودن منطقه، در اولین فرصت این تجهیزات تامین خواهد شد.

وی در خصوص اینکه دستگاه دیالیز در شهرستان پارس‌آباد نسبت به بیماران متناسب نیست، عنوان کرد: ۴ دستگاه دیالیز به دستگاه‌های موجود در شهرستان پارس آباد به سرعت اضافه خواهد شد تا کمبود دستگاه دیالیز نیز مرتفع گردد.

جان بابایی با اشاره به مشکلات دانشگاه در شهرستان پارس آباد افزود: در شهرستان پارس آباد کمبود نیروی انسانی کادر پرستاری داریم که ان‌شاءلله به‌زودی کادر پرستاری تامین خواهد شد؛ همچنین امسال متخصصین بیشتری نیز به شهرستان پارس آباد اعزام خواهیم داد تا در رشته‌هایی که متخصص ندارند یا کم دارند جبران شود و همچنین تجهیزاتی نیز لازم است که تامین خواهد شد.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: بیمارستان جدیدالاحداث شهدای پارس آباد جز بیمارستان‌هایی است که از نظر فیزیکی و رعایت استانداردها بسیار خوب ساخته شده است.

وی در خصوص معوض بودن بیمارستان جدید الاحداث با بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: بحثی نیست که بیمارستان قدیمی باید از دور خارج شود اما باید به اندازه ظرفیتی که مردم به درستی بتوانند خدمت بگیرند، استفاده شود.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: باید دید مردم کجا بهتر خدمت می‌گیرند و  هرکجا که مریض بهتر خدمت بگیرد، همان‌جا باید مبنای تصمیم‌گیری باشد و قطعاً بیمار خصوصاً بیمارهای مورد نیاز به جراحی در بیمارستان جدیدالاحداث شهدای پارس آباد به خاطر این که اتاق‌های عمل بسیار استاندار و مجهز و استریل‌تر هستند، مردم بهتر می‌تواند خدمت بگیرند و ما ان‌شاءلله از تمام ظرفیت بیمارستان جدید استفاده را خواهیم کرد.

شایان ذکر است ملاقات نتیجه بخش فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان دکتر علی علایی با دکتر قاسم جان بابایی معاونت محترم درمان وزارت بهداشت ، حدود یک ماه پیش و قولی که معاون وزیر به فرماندار جهت سفر به شهرستان  داده بود امروز با سفر معاون وزیر درمان وزارت بهداشت این سفر انجام شد و به لطف خدا تمامی کارهای واگذاری، سی تی اسکن و MRI به شهرستان پارس آباد در دستور کار قرار گرفت.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 481
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901554
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي