18:24:10 - شنبه 18 نوامبر 2017
استاندار اردبیل در بازدید از پروژه پایاب خدافرین؛
گریز از بخشی نگری و توجه به کار تیمی در اولویت قرار گیرد
مهندس اکبر بهنام جو در سفر به شهرستان پارس آباد وبازدید از پروژه پایاب سد خداآفرین گفت کار تیمی خوبی در حال انجام است اما باید راه دسترسی و نظام بهره بردادی نیز به موازات مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، اکبر بهنام‌جو روز جمعه در جریان بازدید از پروژه پایاب سدخداآفرین که به همراه فرماندار و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: تزریق یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای تسریع در اجرای پروژه پایاب خدافرین،در راستای مهار آب های مرزی و توسعه اقتصادی منطقه بوده است،که اکنون با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجراست.

استاندار اردبیل تکمیل زیرساخت های ضروری از جمله جاده و برق رسانی در این پروژه را از اولویت های مهم دانست و تاکید کرد:راه‌سازی و برق‌رسانی در این پروژه باید جزو اولویت های اصلی پایاب خدافرین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید نقش اساسی در این پروژه بزرگ داشته باشند، افزود: رسانه‌ها می‌توانند با پوشش این حرکت بزرگ روحیه نشاط و امید را به مردم انتقال دهند.

بهنام‌جو با بیان اینکه جهت بازدید از میزان پیشرفت پروژه یک ماه دیگر به این منطقه سفر خواهم کرد،از مسؤولان اجرای این پروژه خواست راه دسترسی و برق رسانی  و نظام بهره برداری نیز در اولویت کاری خود قرار دهند، چرا که برای ایجاد صنایع تبدیلی در آینده از ضروریات خواهد بود.

استاندار اردبیل بحث شیلات و استفاده از   ظرفیت آب‌های منطقه و زمینهای درجه ۳ برای توسعه اشتغال را امری مهم دانست و تأکید کرد: یک سری از اراضی به عنوان الگو و پیشرو باید ایجاد و تعریف شود تا با استفاده از توانمندی‌ تولیدی و اقتصادی و تجاری  در منطقه گام‌های مؤثری در ترویج الگوی بهینه برداشته شود.

او در این سفر ضمن دیدار با عشایر این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و بر پیگیری و حل مشکلات آنان قول مساعد داد.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل،همچنین با تاکید بر کار تیمی و گروهی و احتراز از بخشی نگری گفت: کار تیمی خوبی در حال انجام است اما برای موفقیت بیشتر ضمن پرهیز از بخشی نگری، باید راه دسترسی و نظام بهره بردادی نیز به موازات مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این سفر که مقارن با سوگواری سالروز رحلت پیامبر اعظم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بود استاندار ادربیل نیز با حضور در جمع آلاچیق عشایر،به سوگواری و عزاداری پیامبر اکرم و امام حسن عسگری پرداختند.

 

 

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3524
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803139
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي