خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
18/12/06 10:50
شناسه خبر : 30850

«بن بستی وجود ندارد،یا راهی خواهیم یافت؛ یا راهی خواهیم ساخت»

فرماندار گفت: فرودگاه یکی از ارکان توسعه شهرستان پارس آباد است و بجای اینکه روز به روز توسعه و ارتقاء یابد،به دلیل سوء مدیریت به مرور پسرفت می کند. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، فرماندار پارس آباد در این مراسم فرودگاه پارس آباد را یکی از ارکان اساسی برای توسعه شهرستان پارس آباد خواند و یادآور شد: برای پارس آباد مایه ننگ است در دوره ای که ۲۰هزار نفر جمعیت داشت دارای فرودگاه باشد اما با توسعه علم و فناوری و افزایش روزافزون جمعیت بجای اینکه فرودگاه وسیعتر و پیشرفته تر شود،تعطیل یا تعلیق گردد.

علایی با بیان اینکه جز افزایش تعداد پروازها و تجهیز فرودگاه به سیستم های نوین روز،ترسیم شکل دیگری برای مردم قابل قبول نیست،تصریح کرد: فرودگاه پارس آباد برای شهروندان پارس آبادی موضوعی حیاتی است و بر روی این موضوع ارق خاصی دارند و فکر اینکه فرودگاه به دلیل بروز مشکلات جزئی همچون اختصاص جا و مکان برای کارکنان و کارشناسان ، سیستم بیسیم و سوخت رسانی و … تعلیق یا تعطیل شود،امری محال و غیرقابل توجیه است.

فرماندار با بیان اینکه چنانچه مجبور شویم برای پیشگیری از کاهش میزان مسافر و یا پروازها،سفر با هواپیما برای مدیران و مسئولان را اجبار خواهیم کرد،افزود: برای مردم پارس آباد تعطیلی و تعلیق فرودگاه به دلیل چنین مسائل و مشکلات پیش پا افتاده ای غیر قابل پذیرش است.

او با تشریح موقعیت و زوایای جغرافیایی شهرستان پارس آباد آن را نقطه صفر مرزی و در شرایط بن بست خواند و تصریح کرد: ما گاهی مجبوریم به خاطر آرامش و آسایش فکری و ذهنی مردم و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی که امنیت و آرامش کشور یکی از ارکان اصلی کشور است،باید با اغماض از سود و زیان کار،گنجایش پرداخت هزینه را نیز داشته باشیم، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس بخاطر حراست از کیان مملکت متحمل هزینه های جانی و مالی شدیم.

علایی با تبیین شعار “یا راهی خواهیم یافت،یا راهی خواهیم ساخت” اظهار داشت: مدیران باید با الگو قرار دادن این شعار بدون بهانه تراشی با مشکلات مقابله کنند و برای هر مشکل کوچکی دلسرد و مایوس شده یا مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنند و به فکر پیدا کردن راه حل و رفع مشکل باشند.

رضا امیرپور