14:00:43 - دوشنبه 15 مه 2017
یک بام و دو هوای هواداران ستاد برخی کاندیداها
به دنبال انتشار خبری مبنی پلمپ ستاد انتخاباتی ابرهیم رئیسی با لقب (سید مظلوم) و بی ستاد بودن وی،مشخص گردید،نه تنها وی ستاد دیگری درست در همان میدان بطور غیر قانونی افتتاح کرده،بلکه ستاد قبلی نیز بعنوان ستاد پوششی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری جهت شانتاژ و عملیات ضد تبلیغی تدارک دیده شده است و دست بر قضا سید مظلوم دارای دو ستاد تبلیغاتی در شهرستان پارساباد میباشد.

به گزارش ارس رسا ؛ پیرو انتشار خبری به شرح ذیل از:
روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارس آباد؛
مبنی بر اینکه خبر:(پلمپ ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در این شهرستان به دستور فرماندار محترم ،مصداق بارز نشر دروغ و اکاذیب و تشویش اذهان عمومی مردم است و این پروژه دقیقا ادامه سریال دروغ و هجمه و تخریب و مظلوم نمایی ، فریب کاری ، تقلب، تزویر و به نوعی اخلال در امر انتخابات از سوی این ستاد و سایت ها و کانالهای وابسته به ایشان می باشد.

لازم به توضیح است که همانند مرکز استان و سایر استانها در تمامی دوره های انتخابات منطقه ممنوعه تبلیغات انتخاباتی اعلام می گردد که در شهر پارس آباد نیز قسمتهایی از شهر از جمله محدوده چهارراه امام و فلکه ترمینال و فلکه اجیرلو بعنوان مناطق ممنوعه برای دایر کردن ستادهای تبلیغاتی تعیین و در شورای تامین شهرستان و کمیته امنیتی انتخابات مصوب گردیده و به کلیه ستادهای تبلیغاتی و کاندیداها ابلاغ شده، که با هدف پوشش امنیتی و انتظامی و تسهیل عبور و مرور مردم و ترافیک و راه بندان نقاط حساس و پر تردد شهر صورت گرفته است.
علیهذا برخی از مدعیان قانون مداری به جای آنکه بیشتر از همه پایبند به قوانین و مقررات باشند متاسفانه تنها ستادی بودند که مبادرت به افتتاح ستاد در مناطق ممنوعه اعلام شده نموده و علنا با استفاده از قدرت و نفوذ خود باعث نقض قوانین و مقررات ابلاغی شده و این کار غیر قانونی را به دیگر ستادهای تبلیغاتی شوراها هم تسری داده و باعث به هم خوردن نظم و امنیت عمومی شهر شدند.
و …)
انتشار اخبار فوق در برخی گروهها و کانالهای مجازی و تحقیق و تفحص در خصوص سقم و صحت آن،ما را بر آن داشت تا مطابق با وظایف حرفه ای خود نکاتی مستند را در راستای تنویر افکار عمومی به شرح ذیل منتشر نماییم.
۱_طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری هر کاندیدایی مجاز به افتتاح یک ستاد تبلیغاتی در هر شهرستان می باشد و مجاز به افتتاح ستاد دیگری غیر از ستاد مرکزی نیست لذا افتتاح بیش از یک ستاد طبق قانون جرم محسوب شده و ممنوع میباشد.
۲_افتتاح ستاد انتخاباتی در میادین،تقاطع چهارراهها و مراکز شهرها غیرمجاز و غیر قانونی است. این در شرایطی است که همان کاندیدای مورد نظر دقیقا در مراکز یکی از میادین پرتردد شهر ستاد تبلیغاتی افتتاح نموده و مصداق بارز قانون گریزی بوده و پلمپ آن کاملا در چارچوب قانون اتفاق افتاده است.
۳_به دلیل تخلفات محرز انتخاباتی پس از پلمپ ستاد مذکور از سوی مراجع نظارتی،هواداران کاندیدای فوق بدون توجه به قوانین انتخابات، اقدام به افتتاح ستاد دیگری در مقابل همان ستاد و دقیقا در همان میدان نموده اند،فارغ از اینکه به همان ستاد نیز طبق قرائن و شواهد بصورت مخفیانه و بدون توجه به پلمپ ستاد رفت و آمد داشته و به ترویج قانون شکنی بصورت مکرر ادامه داده اند.
۴_علیرغم تمامی وقایع مذکور و قانون گریزی های آشکار،اعم از تشویش و سیاه نمایی،هواداران کاندیدای مذکور با بسیج امکانات خود در فضای مجازی اقدام به تخریب دولت پرداخته و در صدد عوام فریبی و مظلوم نمایی به بهانه پلمپ ستاد فوق بر آمده اند که نهایت بی انصافی ، بی انظباطی،قانون گریزی  و خیانت به آرمانهای مردم این کشور است.
۵_طبق اخبار لو رفته از محتوای صحبت های اشخاص مسئول در راس این ستاد،تمامی شانتاژهای اطلاعاتی در شرایطی رخ میدهد که این اشخاص بدلیل کمبود فضا در ستاد اولیه، از قبل تصمیم قطعی بر تعویض مکان مذکور را داشتند که افتتاح ستاد دوم روبروی همان ستاد نیز، در این راستا بوده و پلمپ شدن ستاد اولیه تصمیمی برنامه ریزی شده و صرفا جهت سیاه نمایی و پیشبرد مانورهای ضد تبلیغاتی از جانب هواداران این کاندیدا بوده است و دست بر قضا کاندیدای مدعی بدون ستاد،دارای دو ستاد آنهم در مکانی غیر قانونی و غیر متعارف بوده و بدون توجه به هشدارهای امنیتی و مراجع نظارتی به کار خود مشغول هستند.

مضاف بر اینکه اسناد و تصاویر مربوطه نیز صقم و صحت اخبار فوق را تایید می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1088
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945930
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي