خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/05/10 14:44
شناسه خبر : 32765

کاهش ۴۷درصدی آمار تصادفات و فوتی های جاده ای در شهرستان پارس آباد

شهردار پارس آباد گفت: علی‌رغم تقلیل یافتن درآمد شهرداری پارس آباد به یک دهم درآمد واقعی به دلیل شیوع کرونا، خوشبختانه ۱۰۰ تن قیر آماده و ۶۰ هزار تن مصالح فراوری شده جهت ترمیم و آسفالت و جداول خیابان های شهر پارس آباد خریداری شده و به زودی عملیات اجرایی لکه گیری و آسفالت خیابان ها از سر گرفته خواهد شد. ...

 

به کزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس آباد امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور ندایی معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان پارس آباد،شهردار، رییس پلیس راهور و پلیس راه سربند و دیگر اعضای عضو این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ندایی در این جلسه از کاهش آمار تصادفات در سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس آمار تصادفات جاده‌ای و فوتی های ناشی از حوادث رانندگی در سال گذشته نسبت به دیگر سال ها کاهش چشمگیری داشته است.

معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: نصب چراغ های چشمک زن در مسیرهای اصلی و تقاطع جاده ها و نقاط حادثه خیز، کاشت دوربین‌های ثبت سرعت در مسیرهای مقتضی و حضور فعال پلیس در جاده ها از دلایل کاهش آمار تصادفات در سال گذشته بوده است.

وی گفت: ۴۶ درصد کاهش تصادفات و فوتی ها و ۱۷ درصد کاهش مجروحین در سال گذشته بوده است که در سایه تلاش و کوشش عواملین مربوطه به وقوع پیوسته است.

منفرد شهردار پارس آباد نیز از آغاز خط کشی خیابانها و کاشت علائم راهنمایی و رانندگی در خطوط داخل شهر و حاشیه خیابان ها خبر داد و گفت: به محض قطع بارندگی این اقدامات تسریع خواهد شد.

وی تصریح کرد: علی‌رغم تقلیل یافتن درآمد شهرداری پارس آباد به یک دهم درآمد واقعی به دلیل شیوع کرونا، خوشبختانه ۱۰۰ تن قیر آماده و ۶۰ هزار تن مصالح فراوری شده جهت ترمیم و آسفالت و جداول خیابان های شهر پارس آباد خریداری شده و به زودی عملیات اجرایی لکه گیری و آسفالت خیابان ها از سر گرفته خواهد شد.