13:53:10 - دوشنبه 6 نوامبر 2017
در جلسه ستاد آرد و نان شهرستان پارس‌آباد
‏نان برکت سفره هاست و تولید باکیفیت آن مورد تاکید است
معاون فرماندار پارس آباد با اشاره به درخواست‌های نانوایان برای تغییر نام و جایگزینی افراد گفت: با توجه به اینکه نانوایی اماکن عمومی بوده و افرادی که وارد این شغل میشوند باید از صلاحیت های متناسب با این حوزه برخوردار باشند بر صلاحیت افراد واگذار شونده و شاغل در این صنف تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مهندس عدالت حاجی پور معاون فرماندار پارس آباد در جلسه ستاد ارد و نان شهرستان پارس‌آباد که با حضور بخشداری‌های تابعه و ادارات و سازمانهای مرتبط با حوزه آرد و نان با محوریت کارگروه هدایت و تصمیم‌گیری چگونگی اصلاح کیفیت نان در محل فرمانداری پارس اباد برگزار شد با بیان اینکه نان قوت غالب سفره مردم شهرستان پارس آباد بوده و کیفیت آرد و نان تولیدی نقش بسیار مهم در سلامت و امنیت غذایی به عهده دارد ، بر ارتقای کیفی سلامت نان و تعامل و اهتمام جدی بر نظارت کامل آرد تولیدی و نان و رفع مشکلات و بازدیدهای دوره ای و نظارت بیشتر بازرسی تاکید کردند.

معاون فرماندار پارس آباد با اشاره به درخواست‌های نانوایان برای تغییر نام و جایگزینی افراد گفت: با توجه به اینکه نانوایی اماکن عمومی بوده و افرادی که وارد این شغل میشوند باید از صلاحیت های متناسب با این حوزه برخوردار باشند بر صلاحیت افراد واگذار شونده و شاغل در این صنف تاکید کردند.
مهندس حاجی پور در ادامه با اشاره به اینکه ۷۰۱مورد بازرسی از ابتدای سال در نانوایی‌های شهرستان صورت پذیرفته، گفت: که از این تعداد بازرسی ۶۲فقره تخلف از سوی بازرسان گزارش شده، که پرونده متخلفان به تعزیرات ارجاع داده شده است و برخورد قانونی لازم با متخلفان انجام خواهد شد در صورت تکرار تخلفات با لغو پروانه نانوایی سهمیه آرد به افراد صلاحیت دار دیگر واگذار خواهد شد.
وی همچنین از تشکیل تیمهای بازرسی در حوزه های تولید و توزیع آرد و نان و نانوایی های شهرستان با حضور نمایندگان ادارات فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان و صنعت و معدن تجارت ، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان و تعزیرات برای بررسی وضعیت بهداشتی و صنفی در جهت بهبود کیفیت خدمات به مردم خبر داد.
معاونت فرمانداری پارس آباد ضمن تاکید بر پیگیری و حمایت تسهیلاتی در جهت دوگانه سوز نمودن نانوایی ها همچنین از آمادگی تحویل سوخت به نانوایی‌ها ی دوگانه‌سوز جهت استفاده در مواقع بحرانی و افت فشار و یا قطعی گاز گفت:هدف از پیگیری این امر این است  تا در زمان افت فشار گاز به دلیل عدم توجه به این موضوع دچار مشکل کاهش پخت نان و به زحمت افتادن مردم نباشیم .

وی همچنین با بیان اینکه از ۲۹۲نانوایی موجود در شهرستان ۵۱ نانوایی مجهز به سوخت دوگانه سوز هستند بر پیگیری تجهیز حداقل ۱۰۰نانوایی دیگر تا پایان سال به سیستم سوخت دوگانه‌سوز تاکید کردند.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1402
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902475
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي