17:20:44 - پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017
به همت جهاددانشگاهی
‏ دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت ‏در گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار برگزار شد
مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی از برگزاری دوره “سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی” و دوره ‎آموزشی «اطفاء حریق و راه‌های پیشگیری از آن» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد فتوحی ظهر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی همچون مفاهیم و کاربرد آموزه‌های دینی، اصول صحیح برنامه‌ریزی در زندگی و راه‌های رسیدن انسان به سعادت جاودان در فرهنگ‌های گوناگون بشری آشنا می‌شوند.

وی طول مدت دوره آموزشی سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی را ۸ ساعت عنوان و تصریح کرد: این دوره در مهرماه سالجاری به صورت غیرحضوری با شرکت ۳۸ نفر از کارکنان ادارات بهزیستی شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار برگزار شد.

مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی به برگزاری دوره ‎آموزشی «اطفاء حریق و راه‌های پیشگیری از آن» اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان در زمینه مدیریت بحران و شناسایی انواع حریق، خاموش کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق برگزار گردید.

فتوحی تصریح کرد: در دوره مذکور ۳۳ نفر از کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار به مدت ۶ ساعت به صورت تئوری و عملی با پدیده آتش‌سوزی، راهکارهای مقابله و اطفاء حریق آموزش آشنا شدند.

وی ادامه داد: به فراگیران این دوره‌ها پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1684
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871491
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي