خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/11/23 10:33
شناسه خبر : 32092

۱۷۰۰ آبادی دارای سکنه با ۱۱۹ هزار واحد وجود دارد که ۵۰ هزار واحد آن مقاوم سازی شده است

علایی فرماندار شهرستان پارس آباد:تسهیلات مقاوم سازی خانه های روستایی باید بطور کامل جذب شود ...

به گزارش پایگاع اطلاع رسانی ارس رسا ؛ علایی تمامی دهیاران و بخشداران را در دامن زدن به مسائل حاشیه ای و غیر متعارف اجتناب کرد و گفت: بحران سازی و ایجاد جو آشوب در کشور به مفع هیچ کس نیست.

فرماندار پارس اباد از راه اندازی سیستم متمرکز انتخابات در کشور خبر داد و افزود: تمامی تحرکات و رفتارهای دهیاران و بخشداران در بخش ها زیر ذره بین سیتم متمرکز انتخابات در کشور قرار دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس اباد به دستور العمل عدم استفاده از امکانات دولتی اشاره کرد و یادآور شد: هیچ مقام دولتی حق ندارد چه در انتخابات و چه در خارج از زمان انتخابات از از امکانات دولتی سوء استفاده نمایند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پارس آباد گفت: دهیاران بازوان اصلی فرمانداری در انتخابات مجلس هستند و باید کاملا در انتخابات بی طرف باشند.

علایی به تجلیل از دهیاران و بخشداران منتخب در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: از دهیاران و بخشداران منتخب در انتخابات پیش رو تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی گفت: تمامی دهیاران باید حوزه های مربوط به خود را مدیریت کرده و در معرفی خانه های روستایی کم دوام و بی دوام برای ارائه تسهیلات روستایی اهتمام داشته باشند.

فرماندار پارس آباد یادآور شد: بروز یک زلزله مهیب می تواند فاجعه ای جبران ناپذیر در منطقه خلق کند بنابراین باید با جدیت خانه هایی که نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند را شناسایی و برای اخذ تسهیلات به بانک ها و بنیاد مسکن معرفی کنیم.

او با بیان اینکه بانک ها و بنیاد مسکن در جذب و ارائه تسهیلات جدیت به خرج داده و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را نمایند،خاطر نشان کرد: کارنامه و عملکرد بانک ها و بنیاد مسکن در خصوص تسهیلات مقاوم سازی و جذب و اعطای آن چندان رضایت بخش نیست و باید بیش از این در کار خود جدیت داشته باشند.

علایی اظهار داشت: فرصت محدودی در زمینه مقاوم سازی خانه های روستایی پیش آمده است و باید این فرصت را غنیمت شمرده و آن را ارج نهیم و نهایت استفاده را آن ببریم.