خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/03/27 12:09
شناسه خبر : 31723

۲۵۴۰۰ نفر آمار بیمه شدگان اصلی در تامین اجتماعی شهرستان پارس آباد

رئیس تامین اجتماعی شهرستان پارس آباد آمار بیمه شدگان تا پایان بهمن ماه سال 97 را 25400 نفر اعلام کرد. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ به مناسبت سال نو امروز مصادف با چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ رئیس تامین اجتماعی با فرماندار شهرستان پارس آباد دیدار و گفتگو کردند.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد پرسنل تامین اجتماعی این شهرستان را انسان های خدوم زحمتکش دانست و گفت: خدمت در تامین اجتماعی همت مضاعف و اراده قوی می طلبد که این خصوصیات  در پرسنل تامین اجتماعی پارس آباد قابل ملاحضه است.

 

دکتر علایی آمار بیمه شدگان در این شهرستان را بسیار بالا و چشمگیر ارزیابی کرد و تصریح کرد: این آمار در مقایسه با دیگر شهرستانهای استان بسیاربالا و غیر قابل مقایسه است که این نشانگر تلاش و همیت مداوم و مستمر پرسنل تامین اجتماعی شهرستان پارس آباد است.

 

محمدی آمار بیمه شدگان در سال ۱۳۹۶ را ۲۲ هزار و چهارصد نفر اعلام کرد و گفت : این میزان در سال ۹۷ به ۲۵ هزار و چهارصد نفر افزایش یافته است که در مقایسه با م سال گذشته ۳ هزار نفر افزایش را نشان می دهد.

 

رئیس تامین اجتماعی شهرستان پارس آباد آمار بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرستان پارس آباد را تا پایان بهمن سال ۹۷ ، ۹ هزار و ۶۳۴ نفر اعلام کرد و گفت:  در مقایسه با سال ۹۷ در آمار بازنشستگان نیست ۳۵۴ نفر افزایش وجود دارد.

 

وی همراهی و همکاری تامین اجتماعی شهرستان پارس آباد با برنامه ها و دستورات فرمانداری در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه این شهرستان را غیر قابل کتمان دانست و افزود: تامین اجتماعی شهرستان پارس آباد و پرسنل خدوم این اداره هرگونه همکاری و همراهی با برنامه های فرمانداری شهرستان پارس آباد را که منجر به توسعه و پیشرفت و اشتغالزایی در این منطقه شود،کوتاهی نخواهد کرد.