11:13:57 - یکشنبه 11 آگوست 2019
عتباتی:
۴۲۲۰۰۰ پرونده در سال گذشته در دادگستری کل استان اردبیل مورد رسیدگی قرار گرفته است
آیین تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری شهرستان پارس آباد صبح امروز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور ریاست کل دادگستری استان،دادستان استان اردبیل فرماندار پارس آباد،امام جمعه و دیگر مدیران و مسئولان دستگاه قضایی و اجرایی برگزار شد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم با معرفی اشرفی بعنوان رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: یکی از رویکردهای مقام ریاست محترم قضایی در ابلاغ دستور ۸ ماده ای،توجه به نیروی انسانی تاثیر گذار ،قوی و متخصص و متعهد است که باید در خدمت دستگاه قضایی باشد و این صفات در آقای اشرفی قابل ملاحضه است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین نیروی انسانی مستعد و کارآمد را مورد تاکید مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای نیزعنوان کرد و ابراز داشت: شایستگی و تدبر نیروی انسانی در دستگاه قضایی یکی از محورهای حضور نیروی انسانی مد نظر در قوه قضائیه است.

عتباتی پیشگیری از وقوع جرم را اولویت دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: در سال گذشته بالغ بر ۴۲۲ هزار پرونده در شعب مختلف دادگستری کل استان اردبیل رسیدگی و به اجرا درآمده است که این اقدامات با کمترین حد نیروی انسانی و بیشترین تلاش و زحمت به انجام رسیده است.

وی یکی از اقدامات نسنجیده در امور آب استان و شهرستان پارس آباد را در اجاره دادن اراضی ملی به اشخاص غیر قانونی دانست و تصریح کرد: اجاره دادن اراضی ملی تحت هیچ شرایطی به افراد و اشخاص جایز نیست و این کار به منزله عدول از قانون اداری و تخلف آشکار محسوب می شود که در دوره مدیریت قبلی امور آب استان و شهرستان پارس آباد حادث شده است.

او شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه را امری منسوخ و غیر قابل تحمل دانست و تاکید کرد:با قمه کشی و قداره کشی و شرارت و مزاحمت های خیابانی در کل استان به شدت برخورد شده و عاملان چنین تخلفاتی به اشد مجازات محکوم شده و بر هیچ احدید ر این خصوص رحم نخواهد شد.

عتبانی مصون سازی جامعه را مستلزم پیشگیری از وقوع جرم و در مرحله بعدی برخورد بدون مماشات و محکومیت قطعی دانست و گفت: با افراد شرور و مزاحمت های خیابانی شدیدا برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل شهرستان پارس آباد را پیشانی نظام خطاب کرد و تصریح کرد: پارس اباد تنها یک شهر نیست و موقعیت و شرایط آن به لحاظ مرزی بسیار حساس و امنیتی است و تنها یک شهر معمولی نیست.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار گفت: طباطبائی یکی از مدیران کارآمد و یک الگوی نمونه برای دستگاه قضایی است و شهرستان پارس آباد در دوره مدیریت وی چه در کسوت دادستانی و چه ریاست دادگستری از برکات وی بهره مند شد.

علایی تصریح کرد: برخی احکام قضایی که سالها بود بدون نتیجه بایکوت یا راکد مانده بود در دوره مدیریت وی به نتیجه رسید که از جمله آنها مسکن مهر،اجرای بدون عیب و نقص اصل ۴۴ قانون اساسی و تعامل با دستگاههای اجرایی و وحدت و انسجام در شورای تامین شهرستان پارس اباد می باشد.

در پایان این مراسم از زحمات طباطبایی با اهدای لوح و هدیه تجلیل و اشرفی بعنوان رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد معارفه گردید.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1642
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871449
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي