23:19:46 - چهارشنبه 23 نوامبر 2022
تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در کشت و صنعت مغان
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تبدیل وضعیت تعداد ۳۸۵ نفر از کارکنانی که پرونده ایثارگری ارائه کرده بودند، اتخاذ شده و در حال انجام است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت چنین بیان کرد: بخشنامه مشترک سازمان اداری استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران، خرداد ماه سال ۱۴۰۰ ابلاغ گردید که در این راستا تعداد ۴۱۱ نفر از ایثارگران معزز با مراجعه به امور اداری و منابع انسانی شرکت مغان تشکیل پرونده دادند و از این تعداد ۳۸۵ نفر واجد شرایط اعلام شد و مدارک آنان تکمیل گردید.

وی افزود: از مجموع ۳۸۵ نفر تعداد ۲۵۹ نفر درخواست تبدیل وضعیت استخدامی به قرارداد کارگری دائم و ۱۲۶ نفر درخواست تبدیل وضعیت استخدامی به قرارداد رسمی قطعی نموده اند. تبدیل وضعیت تعداد ۹۳ نفر نهایی شده که برای ۷۷ نفر احکام کارگزینی صادر گردیده است و ما بقی در حال انجام می باشد. تعداد ۲۱۵ پرونده مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته و در مرحله تخصیص کد مستخدمی در سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل قرار دارد. تعداد ۵۱ فقره پرونده نیز در مرحله بررسی و تایید مدارک در سامانه وزارت جهاد کشاورزی می باشد. تعداد ۲۶ فقره پرونده نیز در مرحله طی فرآیند تبدیل وضعیت قرار دارد.

وی گفت: لازم می دانم از همه ارگان ها به سبب حمایت ها و مساعدت و همکاری تنگاتنگی که از ابتدای امر تاکنون داشته اند، بویژه معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی ، مسئولین محترم سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیریت هسته گزینش، مدیریت امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارساباد و نماینده ایثارگران شرکت نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 324
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871980
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي