13:35:04 - سه‌شنبه 23 ژوئن 2020
آموزش و اطلاع رسانی گره گشای آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد
حاجی پور خاطرنشان کرد: آموزش و اطلاع رسانی گره گشای اکثریت آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد است اما آموزشی موثر است که تمامی ارکان جامعه و دخیل در اعتیاد را تحت پوشش خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه این نمایشگاه فرهنگی گفت: پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در جامعه پیش از هر چیزی نیازمند کار و فعالیت‌های فرهنگی است.

حاجی پور خاطرنشان کرد: آموزش و اطلاع رسانی گره گشای اکثریت آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد است اما آموزش موثر است که تمامی ارکان جامعه و دخیل در اعتیاد را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: در پیشگیری از اعتیاد، آن چیزی که در کنار آموزش مهم و حیاتی تلقی می شود، تقویت نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد زمینه فراغت برای جوانان و نوجوانان در سایه برنامه ریزی کاربردی و هوشمندانه می باشد.

فرماندار اظهار داشت: سن و جنسیت در شناخت الگوی خطر پذیری به منظور پیشگیری از اعتیاد اهمیت دارد و بر اساس تحقیقات، دوره نوجوانی و جوانی دوره حساس و خطر پذیری است.

حاجی پور با تقدیر از متولیان و دست اندر کاران این نمایشگاه افزود: این اقدامات زمانی کارساز و موثر خواهد بود که در محلات آسیب پذیر،محروم و کم برخوردار و حاشیه شهر در معرض دید عموم گذاشته شود.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 479
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901552
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي