8:46:31 - یکشنبه 21 نوامبر 2021
رتبه اول تولید ماهیان گرم آبی در دست فعالان شیلات پارس آباد
فرماندار پارس آباد با اشاره به ظرفیت های شمال استان به خصوص شهرستان پارس‌آباد گفت: اولویت ما توسعه آبزی پروری اقتصادی خصوصاً پرورش ماهیان خاویار و ماهیان زینتی در شهرستان پارس‌آباد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛  فرماندار پارس آباد با اشاره به ظرفیت های شمال استان به خصوص شهرستان پارس‌آباد گفت: اولویت ما توسعه آبزی پروری اقتصادی خصوصاً پرورش ماهیان خاویار و ماهیان زینتی در شهرستان پارس‌آباد است.

ابراهیم امامی  فرماندار پارس اباد ، با اشاره به ظرفیت های شمال استان به خصوص شهرستان پارس‌آباد گفت: اولویت ما توسعه آبزی پروری اقتصادی خصوصاً پرورش ماهیان خاویار و ماهیان زینتی در شهرستان پارس‌آباد است.

وی با بیان اینکه رتبه اول تولید ماهیان گرم آبی در دست فعالان شیلات پارس آباد است ازبرنامه ریزی برای ایجاد شهرک و سایت تولید محصولات شیلات در شهرستان خبر داد و گفت شهرستان پارس آباد به واسطه آب و هوا و ظرفیت وجود کانالها آبی و رود ارس قابلیت تبدیل شدن به قطب شیلات کشور را دارد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای حمایت برای راه اندازی سایتهای پرورش ماهی قزل آلا در نیم فصل دوم سال در شهرستان پارس آباد نیز خبر داد و گفت دمای متفاوت در فصل های مختلف زمینه تنوع تولید در شهرستان را افزایش داده است./ سبلان ما افشین خاک نژاد

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 508
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872164
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي