17:41:44 - چهارشنبه 26 آگوست 2020
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت؛
آیین کلنگ زنی پروژه ۱۲۰ واحدی اقدام مسکن ملی در پارس آباد انجام شد
آیین کلنگ زنی فاز اول پروژه ۱۲۰ واحدی اقدام ملی مسکن با حضور نماینده شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز ، فرماندار پارس آباد ، مدیر کل بنیاد مسکن استان و معاون عمرانی فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان پارس آباد آیین کلنگ زنی فاز اول پروژه ۱۲۰ واحدی اقدام ملی مسکن با حضور نماینده شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز ، فرماندار پارس آباد ، مدیر کل بنیاد مسکن استان و معاون عمرانی فرماندار برگزار شد.

این طرح توسط بنیاد مسکن اجرایی خواهد شد ارزش کل سرمایه گذاری این طرح بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال و حجم عملیاتی آن ۱۲۰ واحد و متراژ مفید هر واحد آن ۸۱ مترمربع خواهد بود که مجموعا ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد برای احداث آن اعطا خواهد شد و پیش پرداخت اولیه آن ۴۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

طرح لاینینگ بخشی از کانال آبیاری و زهکشی مغان با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد افتتاح شد

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت امروز در حاشیه افتتاح طرح ها وپروژها در هفته گرامیداشت دولت گفت:  در سال ۶۸ اصلاح و بهسازی و لاینینگ کانال‌های شبکه مغان به طول ۶۰ کیلومتر با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومن اجرایی شده و باقیمانده ۱۲۰ کیلومتر از  این شبکه که نیاز به لاینینگو اصلاح و بهسازی دارد نیازمند هزار میلیارد اعتبار می‌باشد که از وزارت نیرو درخواست شده است با اصلاح کامل این شبکه از هدر رفت بیش از ۱۱۰ میلیون مترمکعب از آب شبکه جلوگیری خواهد شد .

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه ای که امروز افتتاح شد خطر زهدار شدن بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی مرغوب شهرستان مرتفع گردید

امامی افزود: شهرستان پارس آباد به عنوان قطب کشاورزی کشور شاهد اجرای بزرگترین طرح های کشاورزی در زمینه آب و خاک و گلخانه‌ای بوده که فقط در حوزه پایاب سد خداآفرین بزرگترین طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۴۲ هزار هکتار از اراضی اجرایی شده و با بهره برداری از آن ضمن بهره برداری بهینه از منابع آبی و خاکی بهره‌وری محصولات کشاورزی افزایش خواهد یافت.

فرماندار پارس آباد همچنین از ظرفیت بزرگ گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت بیش از ۶ هزار میلیارد سرمایه گذاری در این گلخانه صورت خواهد پذیرفت .

وی تصریح کرد:تا سطح تولید محصولات کشاورزی با بهره برداری از این گلخانه تا ۵۰۰ هزار تن نیز افزایش خواهد یافت

امامی با بیان اینکه همزمان با توسعه کشاورزی توسعه زیرساخت‌های این شهرستان نیز در دست اقدام است گفت پایانه لجستیکی و ریلی با شهرک مشترک صنعتی ظرفیتی است جهت ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری برای کشور و تولید محصولات با ارزش افزوده بالاست.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 296
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871952
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي