12:09:54 - دوشنبه 10 جولای 2017
با رایزنی بخش خصوصی محقق می‌شود
احتمال برگزاری اردوی تیم فوتبال استقلال تهران در پارس‌آباد
به دنبال انجام رایزنی‌ با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، در صورت موافقت کادر فنی این تیم، احتمال برگزاری اردوی تیم بزرگسالان استقلال در شهرستان پارس‌آباد وجود خواهد داشت.

به گزارش ارس رسا ؛ فرشاد قهرمانی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید استقلال در پارس‌آباد، اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات این تیم با سرمربیگری محمد نوازی در شهرستان پارس‌آباد در حال برگزاری بوده و به دنبال این خواهیم بود که با انجام رایزنی‌های بیشتر امکان حضور دیگر تیم‌های مطرح باشگاهی را نیز در این شهرستان فراهم کنیم.

وی افزود: تیم فوتبال استقلال تهران در شهرستان پارس‌آباد از طرفداران بسیار پرشوری برخوردار بوده و با رایزنی‌های انجام پذیرفته در صورت موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال تهران و کادر فنی این تیم، اردوی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال تهران نیز در تعطیلات نیم فصل در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پارس فن مغان و حامی ورزش در شهرستان پارس آباد با اشاره به اهداف خود در زمینه حمایت از حضور تیم‌های مطرح باشگاهی در شهرستان پارس‌آباد، ادامه داد: اخبار مربوط به تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران همواره در سرخط خبرهای خبرگزاری‌ها و رسانه‌های ورزشی قرار دارد و از این فرصت می‌توان برای معرفی هر چه بیشتر شهرستان زرخیر پارس‌آباد مغان بهره برد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان پارس آبادی از استعدادهای بسیار بالایی برای حضور در تیم‌های مطرح باشگاهی برخوردار هستند و حضور تیم‌های باشگاهی بزرگ که از طرفداران پرشوری نیز برخوردار هستند، علاوه بر ایجاد انگیزه در بازیکنان، باعث رصد شدن هر چه بهتر این بازیکنان خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 277
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4902935
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي