11:59:29 - چهارشنبه 19 دسامبر 2018
حاجی پور معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی فرمانداری شهرستان پارس آباد؛
اداره ورزش و جوانان امورات مربوط به جوانان را جدی گرفته و تنها به اقدامات ورزشی اکتفا نکنند
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد با حضور دستگاههای مرتبط، امروز چهارشنبه در سالن اجتماعاعت فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع ر سانی ارس رسا ؛ عدالت حاجی پور معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان پارس آباد در این جلسه از اختصاص برنامه های متنوع برای رسیدگی به امور جوانان شهرستان پارس آباد سخن گفت و تصریح کرد: رسالت اداره ورزش و جوانان بعنوان متولی امور جوانان تنها پرداختن به مسائل ورزشی نیست و نگرش این اداره باید نسبت به چالشها و موضوعات مهم جوانان تغییر یابد.

معاون فرماندار پارس آباد خاطر نشان کرد: اگر اداره ورزش و جوانان توان رسیدگی به امور جوانان را ندارد،مسئولیت این امور را  به اداره دیگری واگذار کرده یا در انجام رسالت خود جدیت به خرج دهند.

حاجی اظهار داشت: جوانان قهرمان در حوزه ورزش شهرستان پارس آباد که صاحب عناوین ملی و بین المللی هستند و تخصیص یک زمین مسکونی برای تجلیل از زحمات و تلاش های این قهرمانان کمترین انتظار از اداره ورزش و جوانان بعنوان دبیر کارگروه در شهرستان پارس آباد است،متاسفانه بدلیل تعلل این اداره در سنوات گذشته این جوایز محقق نشده و موجبات گلایه و دلسردی ورزشکاران شده است.

وی با بیان اینکه حوزه جوانان حوزه بسیار گسترده و حساسی است، تأکید کرد: تمام ادارات و سازمان ها در حوزه جوانان باید پای کار بیایند تا بتوانیم به دستاورد مناسبی در این حوزه برسیم و بر مشکلات جوانان فائق آییم.

در این جلسه همچنین دستگاههای حاضر در نشست به تشریح فعالیت ها و اقدامات خود در حوزه های فرهنگی و امورات مربوط به جوانان پرداختند.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3501
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4940526
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي