7:33:37 - یکشنبه 14 نوامبر 2021
اردبیل آبی شد/ تغییر وضعیت کرونا در ۴ شهرستان اردبیل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با تغییر وضعیت کرونا در ۴ شهرستان استان اردبیل، گرمی و اردبیل نیز به شهرستان‌های دارای وضعیت آبی (کم‌خطر) اضافه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رســـــا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تغییر وضعیت کرونا در ۴ شهرستان استان اردبیل، هم‌اکنون شهرستان مشگین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت نارنجی (پرخطر)، شهرستان‌های خلخال، بیله‌سوار و اصلاندوز در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های اردبیل، سرعین، کوثر، نمین، گرمی و نیر در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متاسفانه طی این مدت یک بیمار در اثر ابتلا به این بیماری فوت کرد.

کاهش شمار بیماران بستری به ۱۷۳ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تشریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۷۳ نفر رسید که نسبت به دیروز با کاهش ۱۰ موردی همراه بوده و از این تعداد ۴۶ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۶۹ بیمار نیز تحت نظر هستند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: طی همین مدت خوشبختانه ۳۰ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

وی بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۸۸ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۸۶۶ هزار و ۳۸۳ دُز مربوط به نوبت اول، ۶۵۸ هزار و ۱۴۵ دُز مربوط به نوبت دوم و ۵ هزار و ۶۶۰ دُز مربوط به نوبت سوم واکسیناسیون است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 304
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871960
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي