14:41:21 - چهارشنبه 25 مارس 2020
معاون سیاسی استاندار اردبیل؛
اردبیل و پارس آباد شهرستان های موفق در مبارزه با ویروس کرونا
استان اردبیل جزو استان‌های موفق در مبارزه با بیماری کرونا ویروس / پارس آباد مانند اردبیل شهرستان موفق در امر مبارزه با کرونا ویروس


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ ندایی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز در سفر به شهرستان پارس آباد با مدیران و مسئولان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

ندایی گفت: استان اردبیل جزو استان‌های موفق در مبارزه با ویروس کرونا بوده و در مقایسه با دیگر استان های کشور در وضعیت ایده‌آل قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بیماری کرونا در استان اردبیل تا حدودی مهار شده و نبض این ویروس کنترل شده است.

وی گفت: بسیاری از کشورهای که تا پیش از این از توسعه و پیشرفت تکنولوژی دم می زدند، اکنون در دام این ویروس خود ساخته گرفتار شده‌اند.

ندایی گفت: تدابیر لازم برای کنترل این بیماری در صورت تشدید و همه گیر شدن اندیشیده شده است و از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی گرفته تا کادر درمانی و بیمارستان صحرایی و دیگر خدمات پزشکی در شرایط ویژه پیش بینی شده است.

معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: پس از بازدید و گزارشات لازم در مبارزه با ویروس کرونا ، همچنین پیشگیری و درمان، شهرستان پارس آباد بعد از اردبیل در رتبه دوم قرار دارد و با توجه به آمار جمعیت،در میزان غربالگری،پذیرش،بستری و درمان با قدرت عمل کرده است.

ندایی گفت: این شهرستان به دلیل تراکم جمعیت و ظرفیت ها و موقعیت های خاص در شمال استان اردبیل، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای منع آمد و شد در استان اردبیل در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ورودی استان از سمت اصلاندوز ،سراب و مشکین شهر انسداد شده و از طرف گیلان نیز با تدابیر شدید در حال کنترل است.

ندایی تاکید کرد: رایزنی های لازم با بانک مرکزی از طریق استانداری و وزارت کشور انجام شده است تا در خصوص چک های برگشتی اصناف و بازاریان ،که در خلاء بیماری و تعطیلی بازار ایجاد شده است، تدابیری اتخاذ شود تا موجب گرفتاری کسبه نشود.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 353
  • بازدید دیروز: 804
  • کل بازدیدها: 4872813
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي