20:40:18 - دوشنبه 18 سپتامبر 2017
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
از شاعر برجسته پارس آباد مغان،استاد فرامرز دهقانی تجلیل شد / تصاویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ آیین نکوداشت شاعر و نویسنده برجسته مغانی استاد فرامرز دهقانی مصادف با روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت شاعر شیرین سخن استاد سید محمد حسین شهریار،در سینما انقلاب پارس آباد برگزار شد. در این آیین که جمعی از ادبا،هنرمندان،شعرا و اهل قلم شهرستان پارس اباد به

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ آیین نکوداشت شاعر و نویسنده برجسته مغانی استاد فرامرز دهقانی مصادف با روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت شاعر شیرین سخن استاد سید محمد حسین شهریار،در سینما انقلاب پارس آباد برگزار شد.

در این آیین که جمعی از ادبا،هنرمندان،شعرا و اهل قلم شهرستان پارس اباد به همراه تنی چند از مدیران و مسئولان و در راس آنها معاونت فرهنگی و مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و معاونت فرماندار و بخشدار مرکزی پارس آباد حضور داشتند،از شاعر توانمند و با اخلاق استان و شهرستان پارس اباد تجلیل بعمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در این مراسم گفت: مراسم نکوداشت استاد فرامرز دهقانی از سری برنامه های گرامیداشت مفاخر و چهره های فرهنگی و هنری، که از رئوس برنامه ها و تصمیمات شورای فرهنگ عمومی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، می باشد .

غریب منوچهری تصریح کرد: حمایت از چاپ و خرید کتاب نویسندگان بومی بویژه آثار چهره های برجسته فرهنگی منطقه از دغدغه ها و اولویت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد می باشد.

محمدپور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن گرامیداشت این روز و تجلیل از شاعر گرانقدر پارس اباد استاد فرامرز دهقانی،شعرا و نویسندگان استان را سفیران فرهنگی استان در سراسر کشور عنوان کرد و گفت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی خود را جهت همکاری در راستای چاپ و نشر آثار شاعران و نویسندگان استان اعلام میدارد.

سرودن اشعار و آثار ادبی شعرا و نویسندگان شهرستان پارس آباد در وصف شاعر گرانقدر، از دیگر بخش های جذاب و قابل توجه در طول مراسم بود که در این آیین برگزار شد.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به استاد فرامرز دهقانی از سوی برخی ادارات، نهادها و افراد و شخصیت ها و انجمن ها اهدا و از سالها فعالیت فرهنگی و هنری وی تقدیر به عمل آمد.

همزمان با گرامیداشت روز ملی شعر و ادب کارگاه داستان خوانی با حضور علاقمندان و داستان نویسان و کارشناسان متتقد ادبی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

برگزاری نمایشگاه کتاب در سالن انتظار سینما انقلاب از دیگر برنامه های فرهنگی این روز بود.

لازم به یادآوری است که،در طول یکسال گذشته بیش از ده فعال فرهنگی و هنری در رشته های قرآن، شعر، موسیقی، تئاتر و خبر و رسانه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد مورد تکریم و تجلیل قرار گرفته اند.

 

 

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 868
  • بازدید دیروز: 2294
  • کل بازدیدها: 4900751
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي