15:44:10 - شنبه 23 فوریه 2019
استمهال تسهیلات کشاورزی برای کشاورزان خسارت دیده شهرستان پارس آباد
فرماندار شهرستان پارس آباد از استمهال تسهیلات کشاورزی برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی در شهرستان پارس آباد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پارس آباد امروز شنبه با حضور مدیرکل بحران استان فرماندار پارس آباد و مدیران دیگر دستگاه ها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه از استمهال تسهیلات و خسارت دیدگان بخش کشاورزی خبر داد و افزود:  بر اساس دستورالعمل اجرایی بند خ ماده ۲۳ مصوب کارگروه های شهرستان ۶۴ درصد از این وام ها مربوط به بانک کشاورزی و ۲۸ درصد نیز مربوط به بانک صادرات و مابقی نیز سایر بانکهاست.

وی تصریح کرد: در کل هفت میلیارد و سیصد میلیون  تومان  از این بخشودگی به کشاورزان شهرستان پارس آباد تعلق می گیرد و کشاورزان به مدت یک هفته فرصت دارند تا با مراجعه به بانک های عامل از این بخشودگی برخوردار شده و اقدامات لازم را معمول نمایند.

 

علایی در این نشست با بیان اینکه کشاورزان شهرستان پارس آباد دارای زمین های حاصلخیز بوده و به صورت مکانیزه به کشاورزی می پردازند، ابراز داشت:  توجه در حوزه کشاورزی به شهرستان پارس آباد از سوی مسئولان باید بیشتر  و چشمگیرتر باشد تا بتواند جوابگوی نیاز کشاورزان باشد.

 

فرماندار با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی در این شهرستان نتوانست  رضایت خاطر کشاورزان را برآورده سازد، خاطر نشان ساخت:  جبران خسارت و آسیب های ناشی از بحران  بلایای طبیعی می تواند موجب اعتماد سازی و تشویق کشاورزان به بیمه محصولات کشاورزی باشد.

 

او از  کسب رتبه اول بانک کشاورزی در بین بانک های استان ابراز خرسندی کرد و گفت:  تلاش همه جانبه و توجه کارکنان بانک کشاورزی و اعطای تسهیلات به کشاورزان  دلیل کسب این رتبه  بوده و افتخاری برای شهرستان پارس آباد محسوب می شود.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 772
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872428
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي