22:12:18 - چهارشنبه 19 فوریه 2020
فرماندار پارس آباد در جلسه توجیهی کاربران و عوامل شعبات اخذ رای:
اصل بی طرفی در انتخابات باید رعایت شود
فرماندار شهرستان پارس آباد صیانت از آراء را از وظایف فرمانداری و نمایندگان فرماندار سر صندوق های رای اعلام کرد و گفت: عملکرد و اقدامات عوامل شعبات اخذ رای رصد و لحظه به لحظه گزارش می شود هر تخلفی که در این فرایند صورت گیرد خاطیان به اشد مجازات محکوم می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه ای که با حضور کاربران دستگاه احراز هویت و عوامل شعبات اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان‌ پارس آباد انجام شد، تصریح کرد: اصل بی طرفی در انتخابات باید از سوی کاربران و عوامل شعبات اخذ رای رعایت شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۳۳ قانون انتخابات هرکاربری که طرفدار یا اقوام سببی و نسبی کاندیداها باشد، نباید جزء کاربران دستگاه احراز هویت یا اعضای شعبات و صندوق ها باشد و چنانچه این موضوع احراز شود افراد خاطی مجرم شناخته می شوند.

حاجی پور اظهار داشت: فرایند اخذ آراء و تحرکات عوامل صندوق ها و شعبات اخذ رای به صورت لحظه به لحظه رصد و تا آخرین لحظات رای گیری این موضوع به هیئت های اجرایی گزارش می شود.

وی تاکید کرد: زمان رای گیری از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۶ بعد از ظهر به طول خواهد انجامید و در صورت تمدید یا عدم تمدید اخبار آن از طریق رسانه ها و ستاد انتخابات کشور و مراکز استان‌ها به اطلاع شعبات اخذ رای و عوامل صندوق ها خواهد رسید.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1144
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945986
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي