خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
21/09/14 09:17
شناسه خبر : 33631

بازدید و ارزیابی از پروژه های توسعه ای شرکت ملی پارس

با بهره‌برداری از پروژه پادار و گاوداری ۱۵۰۰ رأسی، دشت مغان را می‌توان پایلوت تولید بذر و محصولات دامی کشور نامید. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی پارس ،شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در چند سال اخیر با توجه به سیاست‌های توسعه‌ای برای نیل به اهداف پایدار که براساس برنامه‌ریزی مدون آمایش محور طراحی شده است، دو پروژه مهم در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تاثیرات قابل توجهی در منطقه مغان در ابعاد مختلف از جمله اشتغالزایی، و هچنین افزایش تولیدات زراعی و دامی را در پی خواهد داشت.

پروژه تبدیل ۱۳۸۰ هکتار از اراضی دیم به آبی پادار که می‌توان از آن به عنوان یکی از طرح‌های ملی نام برد و همچنین پروژه احداث گاوداری ۱۵۰۰ رأسی که با اتمام و بهره‌برداری این دو طرح اقتصادی و تولیدی جهش قابل توجهی در تولیدات محصولات کشاورزی به خصوص بذور استراتژیک و همچنین افزایش تولید شیر را به همراه خواهد داشت.

در این راستا مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و همچنین معاونین و مدیران شرکت ملی پارس‌ از این پروژه‌ها بازدید و در روند جریان اجرای طرح‌ها قرار گرفتند.

مهندس محمدزاده در این بازدید ، افزایش تولیدات داخلی را بسیار مهم شمرد و شعار سال ۱۴۰۰ (( تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها)) ابلاغیه مقام معظم رهبری رت پشتوانه طرح‌های تولیدی دانست و ضمناّ اجرایی شدن این دو پروژه مهم را در اولویت برنامه‌های شرکت‌ ملی پارس خوانده و ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از پروژه پادار و گاوداری ۱۵۰۰ رأسی، دشت مغان را می‌توان پایلوت تولید بذر و محصولات دامی کشور نامید.

در پایان بازدید دکتر رضایی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پارس روند اجرایی پروژه‌های در دست اجرا را مطلوب دانست و ابراز امیدواری کردند با پشتیبانی های لازم از پروژه‌های توسعه‌ای و مدیریت شرکت ملی پارس شاهد شکوفایی هر چه بیشتر دشت مغان و شرکت ملی پارس خواهیم بود و همچنین ایشان بر اتمام پروژه‌ها تاکید داشتند.