20:05:22 - پنج‌شنبه 5 جولای 2018
برگزاری انجمن شعر و ادب استاد شهریار بمناسبت روز قلم در پارس آباد مغان
پارس اباد- ارس رسا : انجمن شعر و ادب استاد شهریار بمناسبت روز قلم با حضور میهمانان، شاعران و هنرمندانی از مناطق مختلف شمال غرب کشور امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، انجمن شعر و ادب استاد شهریار بمناسبت روز قلم با حضور میهمانان، شاعران و هنرمندانی از مناطق مختلف شمال غرب کشور امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

در آغاز این مراسم مجتبی هاتف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و شاعران عزیز،از حضور آنان در مراسم روز قلم تشکر کرد و افزود: توسعه اهالی قلم در هر جامعه ای موجب استیلای فرهنگ و هنر در آن جامعه بوده است.

هاتف قاطبه اهالی قلم در شهرستان پارس آباد را مصداق جمله معروف “ن والقلم و مایسطرون” دانست و تاکید کرد: حقیقتا و بدون هیچگونه چشمداشتی شاهد تلاش و کوشش بی وقفه اهالی قلم در این شهرستان بوده و به وجود تک تک آنان افتخار میکنیم.

وی به نقش ارزنده اهالی در طول سالهای اخیر نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در سایه تلاش و اطلاع رسانی اهالی قلم ، دیدگاه مردم نسبت به مسائل و موضوعات پیرامون بسیار تغییر کرده و مردم اطلاعات و آگاهی کاملی نسبت به مسائل روز داشته و در اعیاد و مناسبت ها و سایر مراسمات حضور چشمگیر و فعالی داشته و نظرات و دیدگاههای خود را به راحتی ابراز میدارند.

در این آیین که با شعر خوانی و سرودن اشعار به زبان های ترکی و فارسی برگزارشد،شاعران از شهرهای مختلف زنجان،همدان،گرمی،مشکین شهر،اصلاندوز ،اردبیل و پارس آباد اشعار خود را به منصه ظهور گذاشتند.

حضور اساتید شعر و ادب معاصر در رده ها و سنین و جنسیت های مختلف در این آیین از جمله نکات بارز در این مراسم بود.

در پایان این مراسم لوح یادبودی به پاس قدردانی از زحمات شعرا و نویسندگان حاضر در این مراسم توسط ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد تقدیم و از حضور صمیمانه و گرم آنان تجلیل بعمل آمد.

 

گزارش : رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 629
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872285
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي