15:20:43 - شنبه 8 فوریه 2020
فرماندار شهرستان پارس آباد:
بزرگترین مطالبه مردم چهار بانده کردن محور پارس آباد – اردبیل است
بهنام جو تصریح کرد: مصمم هستیم شهرستان پارس آباد را با سرعت بیشتری توسعه دهیم و از تمامی قابلیت و ظرفیت های این شهرستان بهره برداری کنیم.

به گزارش ارس رسا ؛ عدالت حاجی در جلسه شورای اداری و معارفه امام جمعه پارس آباد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد‌، با بیان اینکه ۸۰ طرح و پروژه عمرانی در دهه فجر با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: یکی از مطالبات مردم ردیف اعتبار برای چهار بانده کردن جاده پارس آباد – اردبیل است.

وی با قدردانی از عنایت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در ایجاد شهرک صنعتی و پایانه ریلی در شهرستان پارس آباد افزود: در شهرستان پارس آباد ۱۶۰۰ هکتار گلخانه که بزرگترین گلخانه در کشور می باشد، راه اندازی شده است که از سویی نیز بعد از واگذاری کشت و صنعت مغان ۱۸۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار شده و بیمه می باشند.

استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد: با بهره برداری از بارانداز ریلی شهرستان پارس آباد حداقل سه میلیون تن بار به کشورهای خارجی و بالعکس صادرات و واردات خواهد شد.

استاندار اردبیل در آیین افتتاحیه درمانگاه خاتم الانبیاء سپاه پارس آباد گفت: شروع عملیات چهار خطه کردن مشکین شهر بیله سوار امروز استارت خورد و تنها ۲۵ کیلومتر از مسیر اردبیل به مشکین شهر باقی مانده و پس از اتمام این محدوده عملیات چهار خطه کردن محور پارس آباد مشکین شهر آغاز می شود.
وی خاطر نشان کرد: سند جامع سلامت استان تهیه شده و بعد از اتمام پروژه روند آن باید بهبود پیدا کند.
بهنام جو تصریح کرد: مصمم هستیم شهرستان پارس آباد را با سرعت بیشتری توسعه دهیم و از تمامی قابلیت و ظرفیت های این شهرستان بهره برداری کنیم.

افتتاح ۵۰ هکتار از مجموعه گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری شهرک گلخانه ای شهرستان پارس آباد؛بزرگترین واحد تولید پنیر گوسفندی شمالغرب کشور با ظرفیت تولید سالانه هزار تن با دستان استاندار اردبیل و با سرمایه گذاری ۸ میلیارد تومانی و ظرفیت صادرات به کشورهای خارجی علاوه بر تامین نیاز داخل،افتتاح درمانگاه عمومی خاتم الانبیاء سپاه بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان اعتبار وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان اردبیل با زیر بنای  ۱۵۰۰ متر مربع و مساحت ۲۲۴۰ مترمربع؛ پرده برداری نمادین از طرح ها و پروژه های شهرستان پارس آباد؛ از طرح ها و پروژه های قابل بهره برداری در ششمین روز از دهه مبارک فجر بود.

پیش از آغاز این مراسم آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان پارس آباد برگزار شد.

در این آیین از زحمات ۴چهارساله حجت الاسلام سید وحید رشادی تجلیل و حجت‌الاسلام  علی اکبر باقری بنابی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان پارس‌آباد معارفه شد.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 593
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897101
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي