13:25:49 - سه‌شنبه 23 ژوئن 2020
تخصیص ۵۳۵ میلیارد تومان اعتبار به ۱۳ رسته شغلی زیان دیده از کرونا در استان اردبیل
محمدزاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در این جلسه با دستور کار کسب و کار های زیان دیده است دوره کرونا تصریح کرد: تخصیص ۵۳۵ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل به کسب و کارهای زیان دیده و متاثر از کرونا از جمله اقداماتی است، که در راستای حمایت از مشاغل و افراد حقیقی و حقوقی زیان‌دیده از کرونا تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پارس آباد امروز سه شنبه با حضور محمدزاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و دیگر اعضای عضو این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

محمدزاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در این جلسه که با دستور کار کسب و کار های زیان دیده از کرونا،آغاز شد، تصریح کرد: تخصیص ۵۳۵ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل به کسب و کارهای زیان دیده و متاثر از کرونا از جمله اقداماتی است، که در راستای حمایت از مشاغل و افراد حقیقی و حقوقی زیان‌دیده از کرونا تعلق خواهد گرفت.

محمدزاده خاطرنشان کرد : این تسهیلات به ۱۳ رسته شغلی از مشاغلی که در جریان بیماری کرونا به کل تعطیل یا نیمه تعطیل و زیان‌ده شده‌اند، تخصیص خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان پارس اباد اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعهد اشتغال شهرستان پارس اباد در دستگاههای اجرایی ۲۵۸۱ نفر بود که ۶۳ درصد از این میزان تا پایان سال تحقق و ۳۷ درصد نیز محقق نشد.

محمدزاده تاکید کرد: در سال ۹۹ میزان تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی شهرستان پارس ۲۱۰۹نفر است که در مقایسه با سال گذشته ۴۷۲ نفر کاهش داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در طول هفته های گذشته برای چندمین بار به معضل لاینحل آب واحدهای صنعتی واقع در ناحیه صنعتی پارس آباد و بلاتکلیف ماندن وضعیت تولید و اشتغال واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری این شهرستان اشاره کرد و افزود: علیرغم متعهد چندین باره دستگاه‌های متولی در خصوص انتقال آب واحدهای صنعتی واقع در ناحیه صنعتی پارس آباد این کار همچنان محقق نشده است که بیانگر ضعف دستگاه های مرتبط در این زمینه می باشد.

محمدزاده در پایان به وضعیت گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری بزرگ شهرستان پارس آباد اشاره کرد و گفت: ۳۵۰ هکتار دیگر از بزرگترین گلخانه کشور در سال جاری توسط واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری افتتاح خواهد شد.

 

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2253
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904911
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي