12:18:36 - شنبه 21 مه 2016
امام جمعه پارس آباد در خطبه های نمازجمعه مطرح کرد:
تعطیلی ۸ هزار کارخانه در کشور/ جناح بازی درد بزرگ کشور است/ امنیت ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی سربازان گمنام امام زمان (عج) است
امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش‌های سربازان گمنامی است که مظلومانه برای امنیت کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش ارس رسا، به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد با تبریک به مناسبت اعیاد نیمه‌شعبان و ولادت حضرت ولی‌عصر (عج)، با بیان اینکه وظیفه ما زمینه‌سازی ظهور ولیعصر (عج) است، اظهار کرد: با عمل به دستورات اسلام و مقابله با ظلم، فساد و مبارزه با طاغوت زمینه‌ساز ظهور آن حضرت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه انتظار و آمادگی در این زمینه از وظایف ما و برترین عبادت است، افزود: در این راستا ما باید نیمه شعبان را قدر بدانیم و به امام زمان(عج) توسل جسته و دعا کنیم فرج این امام بزرگوار هر چه زودتر فرابرسد.

رشادی در ادامه با بیان اینکه روز ۱۵ شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده، از مجاهداتهای شبانه‌روزی نیروهای اطلاعات قدردانی کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین و تثبیت امنیت بسیار موثر هستند به طوری که امنیت امروز کشور مرهون از خودگذشتگی و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

خطیب جمعه پارس آباد افزود: یکی از موفقیت های مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) ردیابی و دستگیری عبدالمالک ریگی مهره‌ خطرناک دشمنان بود که باعث بهت سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان شد که این نشان از اشراف و تسلط وزارت اطلاعات بر تمامی آنان دارد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به تلاش گروهک‌های تروریستی برای ورود به کشور، خاطرنشان کرد: تلاش مذکور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده و تاکنون توانستند تروریستهای مختلفی را شناسایی و دستگیر کنند.

رشادی بر ضرورت پاسداشت خدمات، مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد و ابراز داشت: موفقیت‌های سربازان گمنام امام زمان در مقابله با گروه‌های تروریستی و عوامل جاسوسی از جمله موساد و سیا از اقدامات افتخارآفرین و غرورآفرین سربازان گمنام است که دشمن را به ستوه آورده است.

وی با تبریک سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت و ایثار و گرامیداشت یاد و نام شهدای فتح خرمشهر، بیان کرد: فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است که با مجاهدت خالصانه شهدا و رزمندگان این پیروزی به دست آمده و فتح خرمشهر تحقق نصرت الهی بوده است.

رشادی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس است تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر از عنایات حق تعالی به ملت بزرگ ایران اسلامی بود، چرا که رژیم صدام در جنگ خرمشهر با اینکه با ۲۰ هزار نیروی کارکشته و انواع تجهیزات و سلاح های پیشرفته به این شهر حمله کرد اما در مقابل رزمندگان ما با کم ترین تجهیزات ممکن ضمن ایستادگی و با این شعار امام خمینی (ره) که خرمشهر باید آزاد شود معجزه ای به نام «خرمشهر را خدا آزاد کرد» رقم زدند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با انتقاد از تعطیلی ۸ هزار کارخانه در کشور، با بیان اینکه معلوم نیست چرا مسئولان در باب راه اندازی آنها اقدامی نمی‌کنند، ابراز داشت: قطع به یقین تعطیلی این کارخانه ها ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد کرده و بایستی پیگیری و علت یابی شود که چرا این کارخانه ها که می تواند ۸۰ درصد بیکاری در کشور را حل کند در تعطیلی بسر می برند.

وی با بیان اینکه با تعطیلی این کارخانه ها، بسیاری از جوانان بیکار و موجب مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه شده است، تصریح کرد: یقینا تعطیلی این کارخانه ها در کشور یا عمدی، یا برنامه ریزی دشمن، و یا اینکه کسانی بانی این تعطیلی شده اند که سوء مدیریت داشته و بدون داشتن هیچگونه سواد مدیریتی و تولید، تنها بصورت سلیقه ای و جناح بازی وارد عرصه مدیریتی شده است بدون اینکه سر رشته یا تجربه ای از آن کار داشته باشد و این بزرگترین خسارت به این نظام است.

رشادی گفت: این جناح بازی درد بزرگی است که گریبان کشور رو گرفته و بایستی ریشه یابی شود.

امام جمعه پارس آباد در پایان با اشاره به کارشکنی‌های آل‌سعود که موجب دور ماندن ایرانیان از حج تمتع امسال شد، یادآور شد: در حالی که هنوز بی‌کفایتی آل‌سعود در فاجعه منا از ذهن مسلمانان پاک نشده است و همچنان خود را در قبال کشته شدن هزاران حاجی پاسخگو نمی دانند، سعودی ها در اقدامی گستاخانه مانع از مشرف شدن ایرانیان به حج تمتع امسال شدند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1261
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903919
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي