17:44:48 - چهارشنبه 2 آگوست 2017
توضیحات مهندس نصیری درباره نظر سنجی اردبیل فردا
ضمن احترام به اردبیل فردا و باور بر صداقت شان، معتقدم این نظرسنجی بیانگر افکارعمومی استان نیست

بسمه تعالی

نظر سنجی کانال اردبیل فردا مرا برآن داشت تا توضیحاتی در این خصوص داشته باشم:

۱- آزادی اندیشه و بیان را یک ضرورت، وحمایت از فعالیتهای آزادانه نشریات و رسانه ها در چارچوب قانون را وظیفه خویش دانسته و نظرسنجی مزبور را خلاف قانون نمیدانم.

۲- بنظر اینجانب هر هفت نفر طرح شده شایستگی استاندار شدن دارند.حامی آقای روحانی بوده اند و همگی رفیق صمیمی یکدیگر و با هم مثل برادرند.
۳-حقیر و برادر بسیار عزیز و ارزشمندم جناب آقای عباسی معاون جناب آقای دکتر خدابخش هستیم و اطمینان میدهم هیچکدام به رییس خویش خیانت نمیکنیم. البته رای به معاون در اصل تایید رییس است.وطرح دو معاون برای جانشینی بر قوت شخص استاندار دلالت دارد.

۴- تغییر پست برای مدیر همیشه یک امر متصور است. اما اعلام نظردر مورد گزینه استانداری قبل از تعیین دولت واقع بینانه بنظر نمی آید. آنهم در شرایطی که افراد بسیار دیگری لیاقت این پست را دارند.

۵- شاید کمترین این گروه بنده باشم اما بر این باورم آقای خدابخش شایسته ترین جمع است و چنانچه بحث تغییر ایشان مطرح شود انتظار و البته حق این است که ارتقا یابند.

۶- حضور جناب آقای عباسی کنار آقای استاندار در اجرای سیاستهای دولت بسیار موثر بوده و دکتر خدابخش در راس تیم با معاونین خویش بصورت صمیمی و جدی مشغول فعالیت اند.
و بالاخره ضمن احترام به اردبیل فردا و باور بر صداقت شان، معتقدم این نظرسنجی بیانگر افکارعمومی استان نیست و اقرار میکنم درسهای زیادی از تیم، بویژه استاندار معزز یاد میگیرم و بخدا سوگند میخورم نه تنها نمیخواهم از این کوچک ناراضی باشند بلکه با لحاظ جمیع شرایط شایسته تر از خودم دانسته و برای هر منصبی آن بزرگوار را بر خویشتن ترجیح میدهم.

ناصر_نصیری،
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 7635
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4944660
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي