12:01:15 - چهارشنبه 1 نوامبر 2017
جلسه ستاد برگزاری مراسم سیزده آبان شهرستان پارس آباد تشکیل شد
ارس رسا: در حالی که چند روز تا برگزاری مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باقی مانده، مردم ایران اسلامی خود را مهیای حضور در این همایش مهم استکبارستیزی می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه ستاد برگزاری مراسم سیزده آبان به منظور هماهنگی و برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم سیزده آبان در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

در این مراسم نقاط دوگانه حرکت راهپیمایان سیزده آبان راس ساعت ۱۰ و نیم صبح از مسیرهای شماره یک از میدان سپاه تا چهارراه امام و مسیر شماره دو از پمپ بنزین تا چهارراه امام  و در نهایت سخنرانی سخنرانان این مراسم با حضور تمامی اقشار مردم در چهارراه امام به تصویب اعضای این ستاد رسید.

در این مراسم مهندس حاجی پور معاون فرمانداری پارس آباد با اشاره به نقش فعال خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:خبرنگاران نقش بسیار مهمی در تبیین و تبلیغ اینگونه مراسمات خصوصا مراسم ۱۳ آبان که روز دانش آموزان است،دارند و هیچ ارگان و سازمانی نمی‌تواند ادعا کند که بیش از رسانه می‌تواند اطلاعات را به گوش مردم برساند.

وی با اشاره به ضرورت حضور همه اقشار جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تاکید کرد:۱۳ آبان امسال همانند سال‌های گذشته، پیام مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی را به گوش جهانیان خواهد رساند و باید تمام اقشار جامعه به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان را برای حضور در این همایش بزرگ ترغیب کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه پارس اباد نیز در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان حرم و لزوم فعالیت متولیان فرهنگی کشور در حوزه ی ترویج فرهنگ ایثار،گفت:امروزه فرهنگ مربوط به مدافعان حرم با حد بسیار زیادی توانسته فرهنگ ایثار و شهادتی را که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی وجود داشت را زنده نگه دارد.

سرهنگ آهنی با قدردانی از حمایت همه جانبه آحاد و اقشار مختلف مردم و دستگاهها در محکومیت سخنان سخیف و باطل رئیس جمهور آمریکا،تصریح کرد:اقشار و گروههای مختلف مردم و دولت با حمایتهای همه جانبه خود در دفاع از آرمانهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که سپاه جزء لاینفکی از بدنه مردم و نظام است و هیچ قدرتی نمیتواند میان اتحاد ناگسستنی نظام و ملت ایران فاصله بیندازد.

وی با الگوگیری از سخنان امام راحل، روز ۱۳ آبان را انقلاب دوم ایران خواند و افزود:حضور پرزنگ مردم خصوصا دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز ۱۳ ابان مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبار جهانی و حامیان نااهل آنان است.

حجت الاسلام باقری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد نیز با اشاره به این نکته که تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اندیشیده شده است، اظهار داشت: ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان با همکاری نهادها و ارگان های مختلف، زمینه را برای خلق یک حماسه دیگر فراهم کرده است.

 

 

گزارش : رضا امیرپور

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 437
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903095
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي