6:44:54 - یکشنبه 21 مه 2023
جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد
فرماندار جهان بین ابراز داشت: بحث انتخابات رفته رفته به اوج فعالیت خود نزدیک می شود و در این زمینه تمامی ادارات باید امکانات موجود را بصورت تمام قد و تمام وقت در اختیار فرمانداری واستاد انتخابات حوزه انتخابیه قرار دهند و هیچ قصوری در این زمینه قابل پذیرش نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا،جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان پارس آباد با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر و مباحث اداری و موانع و مشکلات شهرستان با حضور،فرماندار، معاونین فرماندار ، فرمانده سپاه پارس آباد، رییس شورای اسلامی شهر و شهرداری پارس آباد و دیگر مدیران و روسای ادارات در سالن فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت: جنگ ایران و عراق در شرایطی بر علیه کشورمان تحمیل شد که ایران هیچگونه آمادگی لازم برای جنگیدن را نداشت و شروع این جنگ در شرایط غافلگیری جهت دفاع از کیان کشورمان رقم خورد، اما رزمندگان غیور اسلام با رشادت ها و از جان گذشتگی های خود نتیجه جنگ را به سود خود رقم زدند.

فرماندار پارس آباد خاطر نشان کرد: در جنگ هشت ساله تمام ابرقدرت های دنیا بر علیه کشورمان بعنوان یک انقلاب نوپا صف آرایی کردند تا کشورمان را از  استقلال  در بیاورند و وابسته خود نمایند اما شرایط به گونه ای رقم خورد که با اتکال به خداوند متعال و رهبری امام راحل همه چیز به سود کشورمان رقم خورد.  دنیا را مات و مبهوت در حیرت فرو برد.

جهانبین افزود: درختکاری یک حرکت مقدس و مهمی است که در این شهرستان چندان مورد اقبال ادارات نبوده است ، در شرایط ایده آل توسعه درختکاری با توجه به شرایط زیست محیطی توسط متولیان این امر باید توسعه یابد بخصوص در ورودی و سطح شهر در این خصوص پویایی و فعالیت بیشتری به خرج دهند.

وی تاکید کرد: کوچ عشایر در این شهرستان بزودی آغاز خواهد شد و شایسته است ادارات و نهادهای مرتبط در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند تا کوچ عشایر در این شهرستان بعنوان یک نماد و فرهنگ منطقه در کشور مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار خاطر نشان کرد: در بحث خرید تضمینی گندم اقدامات اولیه صورت گرفته است و ادارات متولی در این زمینه باید جدیت به خرج داده و خرید تضمینی را در دستور کار قرار دهند.

جهانبین با اشاره به فصل برداشت محصول و افزایش جمعیت کارگری در این شهرستان افرود: توزیع و فروش مرغ با مشکل مواجه است که این مشکل در سطح ملی نیز بعنوان یک معضل به دغدغه مردم و مسئولین تبدیل شده است همچنین تهیه نان با توجه به فصل کار که منجر به افزایش جمعیت و تقاضای بیشتر در مصرف نان شده است که این مشکل نیز موقتی بوده و به زودی به روال سابق باز خواهد گشت.

او اظهار: برخی ادارات در ارسال گزارش عملکرد مکتوب به فرمانداری کوتاهی می کنند که این وضعیت برای شهرستانی همچون پارس آباد با این ظرفیت و پتانسیل جای تاسف دارد و در صورت عدم ارسال در ماه‌های آتی غیرقابل اغماض خواهد بود.

فرماندار جهان بین ابراز داشت: بحث انتخابات رفته رفته به اوج فعالیت خود نزدیک می شود و در این زمینه تمامی ادارات باید امکانات موجود را بصورت تمام قد و تمام وقت در اختیار فرمانداری واستاد انتخابات حوزه انتخابیه قرار دهند و هیچ قصوری در این زمینه قابل پذیرش نیست.

فرماندار یادآور شد: عدم استفاده پزشکان از دستگاه کارت خوان بدلیل مسائل مالی و مالیاتی باید توسط شبکه بهداشت و درمان مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد و با خاطیان برخوردار جدی صورت گیرد تا مردم از این بابت دچار مشکلات و معضلات ناشی از تهیه پول نقد و اتلاف وقت ناشی از وضعیت نامساعد جسمی و روحی قرار نگیرند.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4063
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803678
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي