16:05:59 - سه‌شنبه 29 مه 2018
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:
حق‌آبه اردبیل از رود ارس در حضور وزیر نیرو پیگیری می‌شود
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با حضور وزیر نیرو در اردبیل در طی روزهای آینده پیگیر حق‌آبه استان از رود ارس خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ سیدحمایت میرزاده، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وزیر نیرو در صورت نبود برنامه کاری ضروری دیگر، در پایان خرداد ماه سال‌جاری در استان اردبیل حضور خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان از این حضور برای پیگیری امورات مربوط به وزارت نیرو استفاده خواهند کرد، افزود: یکی از موضوعات مهم مطرح شده بررسی راهکارهای مقابله با کم آبی در دشت اردبیل و رفع نگرانی‌های آتی تأمین آب شرب مرکز استان است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخذ دستورات لازم برای اجرای پایاب سدهای در حال اجرای استان اردبیل علی‌الخصوص سد عمارت و پیگیری آغاز عملیات سد سینه‌سر و تعیین تکلیف سد کلاسر از دیگر موضوعات مورد پیگیری خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حوزه شهرستان گرمی سه موضوع پایاب عمارت، تصفیه‌خانه سد تازه‌کند، آغاز عملیات سد سینه‌سر و نتیجه گیری سد کلاسر از مهمترین موارد مرتبط با وزارت نیرو است که در این زمینه با نظرات کارشناسی و در نظر گرفتن جلوگیری از خروج آب از کشور موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

میرزاده به اهمیت حقابه استان اردبیل از رود ارس اشاره کرد و گفت: موضوع دیگر مهم برای استان اردبیل سهم استان اردبیل از رود ارس است که نمایندگان پیش از این نیز پیگیر این موضوع بوده و در حضور وزیر نیرو موضوع طرح و سعی بر نتیجه‌گیری خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2202
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904860
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي