15:21:52 - یکشنبه 9 آگوست 2020
خبرنگاران شهرستان پارس آباد تجلیل شدند
آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار و رئیس اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پارس آباد امروز یکشنبه با حضور فرماندار و رئیس اداره ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم گفت: مطالبات اساسی شهرستان پارس آباد از روز اعطای حکم سرپرستی به اینجانب از سوی استاندار اردبیل به جد پیگیری شده است.

فرماندار افزود: دانشکده‌پرستاری، تجهیز بیمارستان شهدا و توسعه بیمارستان ارس، ارتقاء اداره امور مالیاتی پارس آباد به معاونت مالیاتی ، برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مجلس با درصد آراء بالا، بهبود بخشیدن رتبه شهرستان در بحث کرونا و خروج از وضعیت قرمز در سایه تعامل و همکاری اقشار مختلف مردم و دستگاهها از جمله موضوعاتی هستند که در طول این مدت پیگیری و مطالبه شده است.

وی گفت‌: ارتقاء جایگاه شهر ستان از مهمترین مسائل و موضوعات شهرستان در طول این مدت بوده و خواهد بود.

حاجی پور خاطرنشان کرد: به دلیل تراکم جمعیت و واقع شدن شهرستان پارس آباد به عنوان شهرستان معین در منطقه و حضور مردم و جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفری شرایط سختی را برای این منطقه رقم زده است.

وی گفت: انتقاد حق خبرنگاران است و به چالش کشیدن مسائل و مشکلات منطقه جزو رسالت‌های اصلی خبرنگاران می‌باشد.

فرماندار ابراز داشت: فرق است میان خبرنگاری که تحت هر شرایطی واقعیت‌ها را منعکس می کند با خبرنگاری که به خاطر برخی مسائل شخصی و هدفدار سیاه نمایی می کند.

وی یادآور شد: خبرنگاران نمایندگان مردم و افکار عمومی هستند و انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان در هر حوزه‌ای مایه مباهات آن جامعه است.

فرماندار شهرستان پارس آباد تاکید کرد: ایجاد شهرک صنعتی ایران و آذربایجان، بارانداز ریلی، گمرک و بازگشایی بازارچه مشترک مرزی از رویدادها و واقعیت‌های مهم منطقه است که روزهای خوبی را برای آینده شهرستان ترسیم می‌کند.

وی افزود: یکی از ضروریات های منطقه به عنوان منطقه زرخیز و کشاورزی حفظ منابع آب و خاک آن منطقه بوده و جلوگیری از ضرر و زیان به طبیعت و پرداختن به آن از وظایف اساسی اصحاب رسانه می باشد.

سید وکیل سید طهماسبی از خبرنگاران پیشکسوت منطقه نیز در این آیین گفت: خبرنگار نماینده مردم است نه نماینده دولت یا ارگانهای دیگر، باید از درد و مشکلات مردم بگوید.

وی به واقعیتهای روز منطقه پرداخت و گفت: مدیریت منطقه در این برهه حساس و بحرانی همت و تلاش مضاعف می طلبد و باید از بیان واقعیت ها ابایی نداشته باشیم و زحمات و دستاوردهای مسئولان خدوم را منعکس کرده، در مقابل ضعف های آنان را نیز به چالش بکشیم.

طهماسبی گفت: خبرنگاران باید وجدان کاری داشته باشند و از پرداختن به دغدغه های شخصی و گروهی اجتناب کرده و واقعیت‌ها را بیان نمایند.

فرهاد فولادی مدیر مسئول نشریه هرگون در این مراسم گفت: خبرنگاران همواره بی مزد و بدون تمنا و جیره و مواجب کار کرده و این از افتخارات این قشر تلاش گر است.

فولادی با اشاره به اینکه بعنوان یک عشایر از صراحت لحظه برخوردار هستم ، تصریح کرد: متاسفانه عشایر مغان به دلیل عدم برخورداری از یک تریبون ثابت تاکنون نتوانسته به حقوق واقعی خود برسد.

وی افزود: از فرماندار محترم استدعا داریم با صراحت لحظه‌ای که دارند از حقوق عشایر به جد صیانت نمایند و نگذارند حقوق این قشر تاریخ ساز پایمال شود.

اسدالله فولادی از دیگر خبرنگاران پیشکسوت منطقه گفت: برخی مسئولان و مدیران ظرفیت انتقاد پذیری ندارند و فوری از خبرنگاران شکایت می کنند در حالی که اگر یک روزنامه سراسری از همین مدیران انتقاد کند جرئت شکایت از آنان را ندارند.

وی ابراز داشت : خبرنگاران شهرستان متاسفانه مظلوم واقع شده اند و بدون اینکه درآمد خاصی داشته باشند همواره در خطر بوده اند و هستند.

 

رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 384
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4947769
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي