19:46:18 - یکشنبه 28 مه 2017
خط مشی پایگاه خبری، تحلیلی “ارس رسا”
خط مشی پایگاه خبری،تحلیلی “ارس رسا

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با استعانت از پروردگار متعال پایگاه خبری تحلیلی”ارس رسا” با بهره ‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه، صداقت و با هدف اطلاع رسانی صریح، سریع و همه جانبه  اخبار مهم کشور ، استان اردبیل و در راس آن شهرستان پارساباد  درتاریخ ۴ اسفند  سال ۱۳۹۵ راه‌‌اندازی شد.

این پایگاه خبری با نام “ارس رسا ” از سوی معاونت محترم مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورخه ۴/۱۱/۹۵  به شماره مجوز ۷۸۹۸۲۲ در زمینه اجتماعی – سیاسی به زبان فارسی پروانه انتشار دریافت کرد .

 

مشی رسانه‌‌ای این پایگاه ، تنقیدی، تحلیلی – خبری است و اعضای تحریریه تلاش می کنند تا  با رعایت انصاف تابلویی شفاف  از خواسته های مردم را در برابر مسئولان به تصویر بکشند و فارغ از جناح بندی ها با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و ابعاد مبهم  وقایع ،رویدادها و حوادث را تبیین کنند.

 

این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها و عملکرد مسئولان را حق مردم شریف ایران دانسته و حق پرسشگری ایرانیان را به عنوان ولی نعمتان این کشور و وظیفه پاسخگویی مسئولان را به عنوان خدمتگزاران با جدیت دنبال می‌کند و تا پاسخگویی مسئولان  به پرسش های حق مدارانه مردم  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .تمام سعی ما بر این است که  در امر اطلاع‌رسانی مستقل وشفاف عمل نماییم و از هیچ گروه ، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم ،در این مسیر  پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را مراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ، آرمان‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ، شهیدان و ولایت فقیه می‌دانیم.

 

مخاطبین ما همه مردم عزیز ایران اسلامی هستند  و ما “ارس رسا” را هدیه ای رسانه ای از سوی مردم پارساباد  به تمامی ایرانیان می دانیم .

ارس رسا” در جریانات فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور و شهرستان موضعی مستقل داشته و وابسته به هیچ یک از جریان های سیاسی نیست و اساساً هیچ یک از جریان های سیاسی را مطلق نمی داند و معتقد به استفاده از ظرفیت های مثبت نهفته در اشخاص و گروه های مختلف است.

 

انتشار اخبار، مقالات و تحلیل ها در سایت صرفاً جنبه اطلاع رسانی داشته و موضع پایگاه خبری ارس رسا نمی باشد.

مخاطبان ارجمند می توانند انتقادات ، پیشنهادات ، اخبار و مقالات خود را در قسمت “ارتباط با ما” و به ایمیل  arasrasa1395@gmail.com ارسال نمایند.

 

شماره تماس برای درج آگهی         ۰۹۱۴۱۵۶۱۰۹۸

شماره تماس برای ارسال اخبار فوری    ۰۹۱۴۱۵۶۱۰۹۸

مدیر مسئول و صاحب امتیاز:    خانم سوزنده آقایی مقدم

قائم مقام مدیر مسئول و سردبیر: رضا امیرپور

 

 

پست الکترونیکی ۱۰۹۸reza@gmail.com پل ارتباطی مستقیم با مدیر پایگاه خبری می باشد.

 

و شماره تماس ۰۹۱۴۱۵۶۱۰۹۸ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به کاربران عزیز و تماس های ضروری از طرف شهروندان می باشد.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3187
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802802
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي