13:40:20 - چهارشنبه 22 مه 2019
مدیر کل امور عشایر استان اردبیل:
درخواست ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تخصیص به عشایر شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار
بیشترین جمعیت عشایری استان اردبیل تحت عنوان عشایر شاهسون در شهرستان پارس‌آباد مستقر هستند و بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مدیرکل امور عشایر استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : بیشترین جمعیت عشایری استان اردبیل تحت عنوان عشایر شاهسون در شهرستان پارس‌آباد مستقر هستند و بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

وی گفت: بیشترین تولیدات عشایر استان مربوط به عشایر شهرستان پارس آباد است که شامل پنیر- گوشت و شیر و سایر محصولات لبنی می باشد.

آذری تصریح کرد : ارائه خدمات به جامعه عشایری از طریق سه شرکت تعاونی عشایری در استان انجام می شود.

مدیر کل امور عشایر استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به درخواست اداره کل امور عشایر استان اردبیل مقرر شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور سه تن از مدیران خود را همراه مدیران کل عمران و برنامه‌ریزی سازمان امور عشایر کشور جهت بازدید از وضعیت عشایر استان به منطقه اعزام نمایند.

او افزود: رقم قابل توجهی در حدود چهل میلیارد تومان از سازمان درخواست کردیم تا قسمتی از مشکلات عشایر شهرستان پارس آباد و بیله سوار را مرتفع نماییم.

آذری در پایان افزود: قبل از کوچ عشایر از ییلاق به قشلاق و بالعکس از قشلاق به ییلاق جلساتی با فرمانداران بعنوان رئیس شورای عشایر شهرستان و مدیران محترم شهرهای عشایر نشین تشکیل می دهیم تا با حضور دستگاه های مختلف هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات درحین کوچ ، بعد از کوچ و در دوره کوچ ارائه شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871666
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي