22:07:09 - یکشنبه 11 اکتبر 2020
دستگیری عاملان جعل و دستکاری گزارشات MRI در اردبیل!!!!
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد: به دنبال گزارش و اعلام جرم پزشکی قانونی استان و دادستان دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی استان مبنی بر دستکاری و جعل امضاء و مهر مسئولین مربوطه در تعداد ۱۹ فقره از گزارشات پزشکی دو مرکز تصویربرداری، پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد: به دنبال گزارش و اعلام جرم پزشکی قانونی استان و دادستان دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی استان مبنی بر دستکاری و جعل امضاء و مهر مسئولین مربوطه در تعداد ۱۹ فقره از گزارشات پزشکی دو مرکز تصویربرداری، پرونده قضایی تشکیل شد.

وی افزود: در این خصوص تعداد ۱۰ نفر از مصدومین که مدارک پزشکی آنها دستکاری شده بود شناسایی و پس از تحقیقات لازم قرار تامین کیفری متناسب صادر گردید.

دادستان پارس آباد اظهار داشت: در ادامه اقدامات لازم جهت دستگیری عاملین اصلی جعل، نهایتا پس از تلاش های صورت گرفته و همکاری هاو هماهنگی قضایی و  انتظامی متهم اصلی جلب و دستگیر  شد.

وی افزود: در این پرونده دو متهم دستگیر شدند که هر دو با قرار تامین کیفری روانی زندان شده و پرونده آنان جهت تکمیل تحقیقات در دست بررسی می‌باشد./سبلان ما

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 556
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897064
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي