18:41:16 - سه‌شنبه 27 نوامبر 2018
دیدار صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر با فرماندار شهرستان پارس آباد مغان
گروهی از فعالین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان پارس آباد به منظور بررسی دیدگاهها و نقطه نظرات و ارائه راهکار دیدار صمیمی و دوستانه ای با فرماندار این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ ظهر امروز (سه شنبه ) گروهی از فعالین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان پارس آباد به منظور بررسی دیدگاهها و نقطه نظرات و ارائه راهکار دیدار صمیمی و دوستانه ای با فرماندار این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار کردند.

در این نشست فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار، با استقبال از حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه افزود: دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به عنوان یکی از اقشار فرهیخته و روشنفکر جامعه برای وی بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

علایی با ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی جایگاه فرهنگ و هنر آن را بسیار نامطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: برای ما مایه تاسف و تاثر است که در این جامعه از استعدادهای فرهنگی و هنری هنرمندان بطور مطلوب و شایسته بهره برداری و مورد توجه واقع نمی شود.

او ضمن استقبال از دیدگاهها و راهکارهای ارزنده این قشر فرهیخته و روشنفکر اظهار داشت: هنرمندان و بازیگران سینما و تئاتر به عنوان انسان های پیشرو در حوزه فرهنگی و هنری گفت: قشر هنرمندان بدون توجه به میزان درآمد و دارایی،استعداد و نبوغ خود را صرف توسعه در زمینه های فرهنگی و هنری می کنند و کمترین چشمداستی هم از کسی ندارند.

در این نشست همچنین تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر به تبیین دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و معضلات و مشکلات کنونی جامعه فرهنگ و هنر را به سمع و نظر فرماندار شهرستان پارس آباد رساندند.

فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن قول مساعد در راستای تلاش هر چه بیشتر در زمینه حل مشکلات پیش روی هنرمندان ابراز داشت: به زودی طی یک ماه آینده جلسه مفصلی همراه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان در جهت رفع موانع و مشکلات هنرمندان و فرهنگ دوستان با حضور کلیه هنرمندان شهرستان پارس آباد برگزار خواهد کرد و از همه هنردوستان و فعالان و دوستداران این حوزه خواست تا جهت شرکت در این مراسم که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می شود،شرکت نمایند.

رضا  امیرپور

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 749
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872405
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي