15:19:04 - شنبه 11 دسامبر 2021
بدری نماینده اردبیل نیز و نمین در مجلس؛
رئیس جمهور در سفرهای استانی بهتر با مشکلات مردم آشنا می‌شود
نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور سبب ایجاد امید بیشتر در جامعه شده است گفت: مدیران ارشد و میانی کشور باید با حل مشکلاتی که در جریان سفرها مطرح می‌شود حلاوت و شیرینی این سفرها را دوچندان کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی نماینده مردم اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: انجام این سفرها کاری قابل ستایش است و سبب می‌شود تا رئیس جمهور و دیگر مسئولان ارشد اجرایی کشور آشنایی بیشتری با مشکلات مردم داشته باشند.

وی افزود: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که مدیران ارشد و میانی کشور باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی را برای حل مشکلات مطرح شده در جریان سفرهای استانی داشته باشند تا حلاوت و شیرینی این سفرها دوچندان شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید مراقب بود که سفرهای استانی در حد شنیده شدن مشکلات و روی زمین مانده کارها باقی نماند و موجبات یأس و ناامیدی مردم فراهم نشود.

بدری خاطرنشان کرد: سفرهای استانی امید را در جامعه ایجاد کرده اما باید مراقب باشیم که این با امید با روی زمین ماندن کارها به یأس مبدل نشود.

وی افزود: بزرگترین سرمایه کشور ما سرمایه اجتماعی و حمایت مردمی است و ما باید قدر این سرمایه و پشتوانه را بدانیم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3082
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4940107
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي