14:14:59 - شنبه 25 ژانویه 2020
محمدزاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد:
سطح زیر کشت گندم در شهرستان پارس آباد ۵ هزار هکتار کاهش یافته است
معاون فرماندار پارس آباد ابراز داشت: در مجموع در مقایسه با سالهای گذشته  ۵ هزار هکتار کاهش سطح زیر کشت گندم داریم و پیش بینی می شود ۵۰ هزار تن گندم از اراضی شهرستان پارس آباد برداشت شود.

به گزارش ارس رسا ؛ جلسه ستاد آرد و نان شهرستان پارس آباد با حضور محمدزاده و اعضای ستاد آرد و نان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

محمدزاده در این جلسه گفت: در سال زراعی جاری ۷۶۵۸ هکتار گندم آبی و ۲۷۵۲ هکتار نیز گندم دیم زیر کشت رفته است که جمعا ۱۰۴۱۰ هکتار بوده و دارای ۹ رقم گندم آبی و ۴ رقم گندم دیم می باشد.

 

معاون فرماندار پارس آباد ابراز داشت: در مجموع در مقایسه با سالهای گذشته  ۵ هزار هکتار کاهش سطح زیر کشت گندم داریم و پیش بینی می شود ۵۰ هزار تن گندم از اراضی شهرستان پارس آباد برداشت شود.

 

وی افزود: میزان گلوتین گندم شهرستان پارس آباد ۲۶ درصد و میزان پروتئین ان ۱۲ درصد است که عوامل محیطی و ژنتیکی در کیفیت گندم تاثیر مستقیم دارد.

 

محمدزاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پارس آباد گفت: تعزیرات حکومتی با مشکل پرسنل نیروی انسانی مواجه است و علیرغم حجم چند برابری پرونده های این شهرستان با دیگر شهرستانها از کمبود پرسنل رنج میبرند و متشاکیان از اطاله زمان دادرسی گلایه مند هستند.

 

محمدزاده تصریح کرد: لغو جابجایی نانوایی ها و عدم افزایش سهمیه باید در دستور کار قرار گیرد این کار سبب افزایش تخلفات و بروز برخی مشکلات می شود.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پارس آباد افزود: نانوایانی که اقدام به اخذ پروانه نکرده اند چنانچه ظرف یک هفته اقدام ننمایند با تعطیلی مواجه می شوند.

 

وی گفت: ۹۵ مورد بازدید از نانوایی ها در دی ماه توسط شبکه بهداشت انجام شده و ۲ نانوایی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی بطور موقت تعطیل شده است هنچنین ۱۳۹ مورد بازرسی نیز توسط واحد صنفی از نانوایان بعمل آمده است که ۳۵ مورد تخلف صنفی ثبت و تشکیل پرونده شده است.

 

 

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 487
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901560
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي