7:56:19 - سه‌شنبه 25 ژوئن 2019
مهندس گلچین مدیر عامل کشت و صنعت مغان؛
سیمای منطقه با توسعه کشت و صنعت مغان تغییر خواهد یافت
گلچین: پیش بینی می شود امسال ۲۰۰۰ هکتار از اراضی شرکت به کار چغندر پاییزه تخصیص داده شود، مضاف اینکه چغندر شهرهای دیگر نیز جهت تکمیل ظرفیت کارخانه خریداری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مهندس گلچین در نشست صمیمی با تعدادی از اهالی اصحاب رسانه از تجهیز و احیای مکانیزاسیون شرکت مغان خبر داد و افزود: تعداد ۴ دستگاه کمباین برداشت چغندر قند؛ ۴ دستگاه نشاء کار کنجاله؛ ۴۵ دستگاه تراکتور
و دیگر ادوات و تجهیزات جدید کشاورزی جهت خرید در دست اقدام است.

وی به نهایی شدن وضعیت اورهال کارخانه قند برای تولید شکر با تمام ظرفیت اشاره کرد و افزود: در سال های آتی کارخانه مغان نه تنها برای دو یا سه ماه بلکه از اول تیر ماه شروع و تا ۹ ماه پس از شروع فعالیت بکار خود ادامه خواهد داد.
مدیر عامل شرکت مغان تصریح کرد: تعداد ۴۰ نفر از مهندسین و متخصصین زبده و کارکشته فنی شیرین عسل برای انجام تعمیرات کارخانه مغان در اینجا مستقر شده اند تا کار تعمیر و راه اندازی کارخانه قند را تسریع نمایند.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال ۲۰۰۰ هکتار از اراضی شرکت به کار چغندر پاییزه تخصیص داده شود، مضاف اینکه چغندر شهرهای دیگر نیز جهت تکمیل ظرفیت کارخانه خریداری می شود.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مغان خاطر نشان کرد: در راستای مدیریت و کنترل سیستماتیک در باغات میوه ، ۱۷ ایستگاه مرکزی در ۵۰۰ قطعه زراعی تقسیم بندی شده و در داخل هر ایستکاه، انشعاب آبیاری تحت فشار جهت صرفه جویی و کاهش مصرف آب تعبیه خواهد شد.

وی در حال حاضر شرایط شرکت را کاملا ایده آل و در حال توسعه ارزیابی کرد و گفت: خط مشی و اولویت اول شرکت امنیت شغلی برای پرسنل و پرداخت حقوق و مزایا در موعد مقرر بوده و اهداف آن رساندن پرسنل به مرز ده هزار نفر در این شرکت است.

مهندس گلچین از سیر سعودی اخذ مجوز شهرک های صنعتی خبر داد و یادآور شد: مجوز شهرک های صنعتی در حال گذر از بروکراسی اداری امور اراضی و محیط زیست بوده و پس از اخذ مجوزهای لازم،خط تولید صنایع تبدیلی و تکمیلی،بسته بندی و کنسانتره راه اندازی می شود.

وی همچنین از سرمایه گذاری و آغاز مطالعات اولیه در حوزه گردشگری بدلیل ظرفیت بالای منطقه سخن گفت و افزود: دشت مغان یک برند ملی بوده و در کل ایران دارای جازبه و طرفداران خاص خود می باشد.

گلچین اظهار داشت : بدون شک سیمای منطقه با توسعه کشت و صنعت مغان تغییر خواهد یافت.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 280
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901353
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي