9:44:39 - دوشنبه 9 دسامبر 2019
مصاحبه سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی پارس آباد با خبرنگار خبرگزاری برنا، بمناسبت 16 آذر روز دانشجو:
شانزدهم آذر ڪه به عنوان “روز دانشجو” نام گرفته نمادی روشن از بیداری و هوشیاری قشر آگاه جامعه است
حاجی پور از ظرفیت بالای منطقه در تولید علم و پژوهش سخن گفت: و از راه اندازی خبر نوید بخش دانشڪده پزشڪی و پرستاری طی آتیه ای نه چندان دور در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از برنا؛ مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد،جمعی از اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات آراز برگزار شد.

سرپرست فرمانداری پارس آباد در این مراسم گفت: در عصر حاضر دانشجویان به عنوان نیروهای فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر ڪشور هستند ڪه بار عظیم فرهنگ یڪ ملت و دانش پژوهی و فناوری را بر دوش می ڪشند.

عدالت حاجی پور در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار ما تاکید کرد: شانزدهم آذر ڪه به عنوان “روز دانشجو” نام گرفته نمادی روشن از بیداری و هوشیاری قشر آگاه جامعه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی پارس آباد به نقش سازنده دانشجویان در توسعه منطقه اشاره ڪرد و ابراز داشت: یقینا رشد و توسعه همه جانبه و پایدار ڪشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه و دانشجویان انقلابی است.

حاجی پور از ظرفیت بالای منطقه در تولید علم و پژوهش سخن گفت: و از راه اندازی خبر نوید بخش دانشڪده پزشڪی و پرستاری طی آتیه ای نه چندان دور در این شهرستان خبر داد.

رئیس شورای اداری فرمانداری شهرستان پارس آباد تشریح ڪرد: دانشجویان در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده اند ڪه همواره با درڪ عمیق از مقتضیات زمان در مسیر دفاع از ڪیان اسلام و انقلاب همچون شمع روشن و چراغ پرفروغ تاریڪی‌ها را زدوده و به اجتماع نور تابانیده اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات حوزه شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز همچنین به انتخابات پیش رو در دوم اسفندماه سالجاری اشاره ڪرد و گفت: دانشجویان امروز آگاه و هوشیار هستند و اجازه نمی دهند عده ای بر موج مطالبات جامعه دانشجویی نشسته و از آن برای رسیدن به اغراض خود سوء استفاده ڪنند.

وی با تاڪید بر لزوم تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان به عنوان آینده سازان ڪشور افزود: مطالبه‌گری مبتنی بر اطلاعات دقیق ، همراه با شناخت ظرفیت ها، فرصت ها و بیان پیشنهادات می تواند زمینه ساز توسعه باشد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4840
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4941865
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي