15:12:47 - سه‌شنبه 11 جولای 2017
جزئیات پرونده قتل آتنا از زبان دادستان پارس آباد؛
طباطبایی: تحقیقات همچنان ادامه دارد/ اظهارات و اخبار منتشر شده از سوی برخی مسوولان کذب است
دادستان شهرستان پارس آباد با بیان اینکه تحقیقات همچنان روی پرونده قتل آتنا ادامه دارد، گفت: هر گونه اظهارات و اخباری که توسط برخی کانالها و از سوی مسئولین و غیرمسئولین منتشر می شود کذب است.

به گزارش ارس رسا ؛ سید عبدالله طباطبایی امروز در گفتگو با خبرنگار آران مغان در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قتل آتنا اصلانی اظهار داشت: بعد از اینکه طی یک سلسله اقدامات قضایی جسد آتنا اصلانی پیدا شد بلافاصله پلیس آگاهی و پزشک قانونی وارد عمل شده و ضمن شناسایی و اطمینان از اینکه جسد کشف شده متعلق به این کودک بوده به پزشک قانونی منتقل شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از این ماجرا، خبر این اتفاق دلخراش از طریق دادستانی خبری و اطلاع رسانی شد، گفت: در ادامه طی یک بازجویی فشرده توسط بازپرس پرونده در حضور دادستان، حوالی ساعت ۲ نیمه شب راز نحوه قتل فاش و فرد مظنون دستگیر شده به قتل آتنا اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد ادامه داد: اقدامات میدانی و تطبیق اظهارات با واقعیات خارجی در همان لحظات اولیه شب در ساعت ۳ نیمه شب توسط بازپرس در حضور دادستان و ماموران آگاهی بررسی و در ادامه اقرار با واقعیات بیرونی تطبیق شد.

طباطبایی در خصوص اینکه این قتل توسط یک مجرم انجام شده یا مجرمین دیگری در کار این قتل دست داشتند، گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و با توجه به اینکه این موضوع یک کار فنی و تخصصی است اقدامات قضایی روی این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از امت حزب الله انتظار داریم آرامش خود را حفظ کرده تا روند این پرونده با شتاب و دقت بیشتری انجام شود، تصریح کرد: هر گونه اظهارات، اطلاعیه ها و اخباری که توسط برخی کانالها و از سوی مسئولین و غیرمسئولین منتشر می شود کذب بوده و مطابق با تحقیقات قضایی و پلیسی نیست اما به دلیل اینکه فعلا تحقیقات می تواند روند کامل حقیقی مطابق با واقعیت پیدا کند، جزئیات این قتل متعاقبا اعلام خواهد شد.

دادستان شهرستان پارس آباد افزود: در جهت حفظ حق و حقوق اولیای دم و تامین احساسات و عواطف به حق شهروندان دلسوخته منطقه این درخواست را از همه داریم به اظهارات غیرکارشناسی و خودسرانه در خصوص نحوه دستگیری، جنایت و پیدا شدن این جسد به جد خودداری کنند.

طباطبایی تذکری هم به مسوولان و غیر مسوولانی که در ارتباط با پرونده این قتل اظهار نظر می کنند، داد و گفت: مسوولان و غیرمسوولان از مداخله و اظهارنظر در کار دستگاه قضایی نسبت به پرونده قتل آتنا به شدت اجتناب کنند.

وی همچنین با تسلیت به خانواده اصلانی و امت داغدار پارس آباد مغان خاطر نشان کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که در مقام مدعی العموم، با تمام وجود مدافع حق و حقوق اولیای دم و همچنین شهروندان خواهیم بود.

دادستان پارس آباد مغان در پایان از اداره آگاهی این شهرستان که از همان لحظات اولیه مفقود شدن آتنا تا پیدا شدن جسد این کودک شبانه روزی تلاش کرده و پیگیر این قضیه بودند، قدردانی کرد.

 

  1. حسن پروانه   جولای 11, 2017  

    ای کاش دادستان محترم کدام اظهارات مسولین شهر خلاف وغیر قانونی است.البته درجنایت بازپرس پرونده قتل زیر نظر می گبرد شورای تامین شهر برای آرام کردن احساسات پاک اهالی یا خنثی کردن شیطنت برنامه ریزی شده با ارزیابی خنثی می نمایند
    از دستگاه قضایی درخواست رسیدگی خارج نوبت و اجرای احکام اللهی داریم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1040
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945882
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي