18:44:21 - جمعه 18 نوامبر 2022
طرح پرداخت حقوق یکسان اعلام وصول می شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی با امضای ۳۲ نفر از نمایندگان مجلس با رویکرد پرداخت حقوق یکسان به همه کارکنان به امضا رسیده و به زودی اعلام وصول می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، میرغنی نظری اظهار کرد: براساس این طرح که در کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد امیدواریم قبل از لایحه بودجه سال آینده این طرح نهایی شده و همه کارکنان از یک شرایط یکسان در پرداخت حق و حقوق بهره مند شوند.

وی با اشاره به اصلاح قانون ساماندهی جذب نیرو و شرایط استخدامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۸ نوع قرارداد و پرداخت حقوق را شاهد هستیم در حالی که در این طرح که تا یک ماه آینده به تصویب می رسد همه نیروها تابع شرایط استخدامی پیمانی و رسمی خواهند شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب این دو طرح امیدواریم دغدغه کارکنان از بابت نوع استخدام و پرداخت حقوق برطرف شده و دیگر تبعیضی را بین شرکت ها و سازمان های مختلف شاهد نباشیم.

نظری با انتقاد از پرداخت نشدن منابع تبصره ۱۸ با گذشت ۸ ماه از سال بیان کرد: از ۱۰۳ هزار میلیارد تومان منابع اشتغال در این بخش ریالی پرداخت نشده است.

 

خبرنگار ؛ رضا امیرپور _ پارس آباد مغان

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 512
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872168
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي