خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
21/09/14 07:11
شناسه خبر : 33625

فراخوان برای ۳۵ طرح پژوهشی در استان اردبیل

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تا دهم مهرماه کلیه دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی مستقل، دستگاه‌های اجرایی و مراکز تولیدی همچنین اشخاص حقیقی از طریق مراکز و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی فرصت دارند تا با داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نسبت به تکمیل و ارسال کاربرگ تأیید شده از سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نسبت به ارسال کاربرگ در قالب سی دی به این سازمان اقدام کنند. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۳۵ عنوان طرح پژوهشی در استان اردبیل تصویب و در قالب فراخوان منتشر شده است.

به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، داود شایقی اظهار کرد: فراخوان پژوهشی طرح‌های تحقیقاتی سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی استان از طریق دبیرخانه کارگروه آموزش،‌ پژوهش و فناوری ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: طی بررسی و جلسات کمیته پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل و همچنین کارگروه‌های مزبور بعد از پالایش ۱۵۹ عنوان طرح رسیده، ۳۵ عنوان طرح پژوهشی به تصویب رسیده و به فراخوان گذاشته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تا دهم مهرماه کلیه دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی مستقل، دستگاه‌های اجرایی و مراکز تولیدی همچنین اشخاص حقیقی از طریق مراکز و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی فرصت دارند تا با داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نسبت به تکمیل و ارسال کاربرگ تأیید شده از سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نسبت به ارسال کاربرگ در قالب سی دی به این سازمان اقدام کنند.

شایقی از پژوهش به عنوان مؤثرترین عامل فرآیند رشد و توسعه جوامع یاد کرد و افزود: میزان تخصیص اعتبارات پژوهشی در هر سال به تناسب ظرفیت استان‌ها و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در نظر گرفته می شود و قطعا در توسعه بخش‌های مختلف و به فعلیت رساندن قابلیت‌های آنها بسیار مؤثر و راهگشا خواهد بود.