9:49:37 - دوشنبه 15 ژوئن 2020
در راستای تسریع در اجرای پروژه ها:
فرماندار شهرستان پارس آباد میزبان مدیر کل آبفای استان اردبیل
مدیرکل آبفای استان اردبیل در خصوص مشکل آب شرب بخش اسلام آباد و تازه کند گفت: خطوط انتقال آب شرب اسلام آباد و تازه کند از هر دو طرف مبدا و مقصد اجرا شده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ با سفر مدیر کل آبفای استان اردبیل به شهرستان پارس آباد جلسه برسی مسائل و مشکلات پروژه ها و زیرساخت های آب و فاضلاب شهرها و بخش های این شهرستان با حضور فرماندار،روسای آبفای شهری و روستایی ،بخشدار تازه کند و دیگر اعضای عضو این جلسه مورد نقد و بررسی واقع شد.

مدیرکل آبفای استان اردبیل در خصوص تصفیه خانه تازه کند گفت: بخشی از مشکلات این پروژه به دلیل اختلاف بین معارضین پروژه بود که با رایزنی های صورت گرفته حل و فصل شد.

بهنژاد یادآور شد: تامین منابع مالی پروژه تصفیه خانه فاضلاب تازه کند از محل تسهیلات صندوق توسعه اسلامی بوده و به واسطه کشور چین تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: متاسفانه کشور ایران از لحاظ زیرساخت های فاضلاب روستایی جزو کشورهای پایین جدول و کمتر توسعه یافته می باشد.

مدیرکل آبفای استان اردبیل در خصوص مشکل آب شرب بخش اسلام آباد و تازه کند گفت: خطوط انتقال آب شرب اسلام آباد و تازه کند از هر دو طرف مبدا و مقصد اجرا شده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بهنژاد اظهار داشت: ۴۳ میلیارد تومان قرارداد تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد است و بر حسب تخصیص اعتبار، مشکل زیرساخت فاضلاب دو کوچه باقی‌مانده از خیابان‌مطهری نیز نهایی می‌شود.

عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه گفت: اختلافات میان طرفین و معارضین نباید مانع پیشرفت پروژه باشد باید با رایزنی و تعامل میان طرفین دعوا به تسریع پروژه کمک کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: خوشبختانه با دعوت از طرفین دعوا و معارضین، تعامل خوبی پس از توجیه طرفین در راستای مزایای پروژه حاصل شد،که نهایتا منجر به اعطای بخشی از زمین توسط یکی از طرفین، کمک شایانی به پیشرفت پروژه انجام شد.

پس از پایان این جلسه فرماندار و مدیر کل به همراه روسای آبفای شهری و روستایی و بخشدار تازه کند از محل پروژه تصفیه خانه فاضلاب و رینگ غرب پارس آباد و خطوط انتقال آب شرب دو بخش تازه کند و اسلام آباد بازدید میدانی بعمل آمد.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1047
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945889
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي