10:30:20 - دوشنبه 19 دسامبر 2022
فرمانده مرزبانی اردبیل: توقیف کامیون حامل الوار قاچاق در پارس‌آباد/۱۲ تن چوب ضبط شد
پارس‌آباد- فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: کامیون باری حامل ۱۲ تن الوار قاچاق توسط ماموران هنگ مرزی در پارس‌آباد توقیف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ سردار سید شاهین اسمعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تشریح جزئیات عملیات کشف الوار و چوب در پارس‌آباد با اشاره به تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ارز و احتکار اظهار کرد: کامیون باری حامل الوار قاچاق توسط مأموران هنگ مرزی در پارس‌آباد توقیف شد.

وی با تاکید بر اینکه قاچاقچیان چوب، بلای جان جنگل‌ها و منابع طبیعی هستند، گفت: در بازرسی به‌عمل‌آمده بیش از ۱۲ تن الوار کشف و ضبط شد و همچنین در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی است که در این راستا با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

سردار اسمعیلی با تاکید بر عزم راسخ مرزداران در برخورد با قاچاق گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا و ارز موضوع را با شماره گیری ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی تأمین امنیت مرزها را مهم ارزیابی کرد و افزود: ما در مرزهای استان تمامی تحرکات و رفت و آمدها را به دقت رصد می‌کنیم و هیچ اقدام غیرقانونی در مرز خارج از دید مرزبانان نیست.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 132
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871788
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي