20:45:34 - پنج‌شنبه 1 ژوئن 2023
فرماندار پارس آباد تاکید کرد؛
لزوم آشنایی نسل جدید با اندیشه و منش امام خمینی (ره)
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: ضرورت دارد جوانان و نسل جدید با افکار و اندیشه‌ها، منش و شخصیت امام خمینی (ره) آشنا شوند.

به گزارش پایگاه طلاع رسانی ارس رسا به نقل از مهر، جابر جهان بین عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: ضرورت دارد جوانان و نسل جدید با افکار و اندیشه‌ها و شخصیت امام خمینی (ره) آشنا شوند.

وی افزود: چهاردهم خرداد ماه فرصت خوبی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل است.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه حماسه سوم خرداد فرصت مناسبی برای انتقال رشادت‌های رزمندگان به نسل جوان است، گفت: جامعه امروز و نسل جوان مدیون خون پاک شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اسلام است.

وجود بیش از ۴ هزار رزمنده در پارس آباد

جهان بین با بیان اینکه بیش از ۴ هزار رزمنده در شهرستان پارس آباد وجود دارد، تصریح کرد: ایثارگران نماد صبر و مقاومت و نماد واقعی بصیرت و ایثار هستند و باید با اهتمام ویژه‌ای برای حل موانع و مشکلات این قشر مقدس و ایثارگر اقدام کنیم.

وی در خصوص برگزاری کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام در شهرستان پارس آباد، افزود: کنگره بزرگداشت ۳ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام شنبه ۱۳ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد و تمامی ادارات با همه امکانات در هر چه باشکوه شدن این برنامه حضور خواهند داشت.

فرماندار شهرستان پارس آباد بر تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، ادای دین به مقام والای شهید است و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

لزوم اجرای الگوی کشت برای مدیریت بحران آب

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد ضمن تاکید بر لزوم اجرای الگوی کشت برای مدیریت بحران آب و دستیابی به پایداری تولید، اضافه کرد: برای مدیریت بحران آب و رسیدن به پایداری تولید و توسعه پایدار باید به سمت اجرای الگوی کشت حرکت کنیم و در این راه نیاز به همراهی کشاورزان و تولید کنندگان داریم.

جهان بین همچنین بر تشویق گندم‌کاران و رعایت الگوی کشت بر اساس شبکه آبیاری مغان تاکید کرد و گفت باید از کشت محصولات غیر ضروری اجتناب و به سمت کشت محصولات استراتژیک همچون گندم و کلزا و سویا حرکت کرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4501
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804116
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي