18:56:56 - چهارشنبه 1 نوامبر 2017
آیت الله عاملی در مراسم معرفی استاندار اردبیل:
مدیر ناشی فرقی با مدیر خائن ندارد/تبعیض ها باورها را می سوزاند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در تودیع و معارفه استاندار اردبیل گفت: تبعیض در اعتبارات و راه های ریلی باورهای مردم را می سوزاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به نقل از آذر سلام؛  آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار اردبیل که با حضور وزیر کشور صورت گرفت خطاب به استاندار جدید اردبیل گفت: در انتصاب به این مسئولیت مدیون و منت دار هیچ فردی نیستید و نباید به کسی باج دهید، در انتخاب مدیران استان از هر طیفی و جناحی تنها شایستگی و توانمندی مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه اردبیل با ذکر حدیثی از معصوم گفت: مدیر ناشی تفاوتی با مدیر خائن ندارد.

آیت الله عاملی مطالبات مردم و استان را از استاندار جدید جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی و نیز داشتن سهم درخور استان از محل فایناسن های خارجی برشمرد.

وی در باره منطقه ازاد هم گفت: اگر مضر هست برای همه باشد و اگر مفید بوده برای مناطق درخواستی هم مجوز صادر شود.

آیت الله عاملی سیاست یک بام و دوهوا را بشدت باور سوز برشمرد و گفت: باور سوزی از قران سوزی بدتر است زیرا در صورت تغییر باورها، قرآن سوزی نیز ایجاد می شود بنابراین تبعیض در راه آهن ریلی استانها، اعتبارات استانی ۵۰۰ میلیاردی در مقابل ۲۷ میلیاردی، باور سوز است در حالی که بزرگترین سرمایه یک حکومت باور مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی است.

امام جمعه اردبیل در ادامه حق آبه استان اردبیل از قزل اون و ارس را یادآور شد و گفت: در صورت موافقت با مجوز سد در برخی استانها این امتیاز به استان اردبیل نیز داده شود.

آیت الله عاملی در ادامه راه اندازی بندر خشک اصلاندوز، توجه به واحدهای صنعتی دچار مشکل و مشکلات فرهنگی را یادآور شد و گفت: در صورت نداشتن منع قانونی بخش های اصلاندوز -هشتجین و جعفر آباد به شهر تبدیل شود.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 508
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872164
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي