14:13:10 - سه‌شنبه 6 نوامبر 2018
مراسم تجلیل از قهرمامان و مفاخر ورزشی ادارات شهرستان پارس آباد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مراسم تجلیل از قهرمانان و مفاخر ورزشی شهرستان پارس آباد امروز صبح در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار و جمعی از مدیران منتخب مسابقات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مراسم تجلیل از قهرمانان و مفاخر ورزشی شهرستان پارس آباد امروز صبح در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار و جمعی از مدیران منتخب مسابقات برگزار شد.

علایی در آغاز این مراسم با قدردانی از تلاش و زحمات همه دستگاهها و مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار جهانی،این حرکت ها را لازمه تداوم انقلاب و سرافرازی نظام و رهبر انقلاب دانست و تصریح کرد: با توجه به دشمنی ها و تهدیدات سردمداران زورگو بخصوص امریکا  که اخیرا در منطقه و بر علیه ایران به راه انداخته بودند چنین حرکت منسجم و مقتدری برای اعلام و اثبات  ایستادگی و عزت مندی مردم لازم و ضروری بود.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود وفات حضرت ختمی مرتبه پیامبر عظیم الشان را پیشاپیش تسلیت گفت و ابراز داشت: زنده نگه داشتن وفات پیامبر ص همچنین وفات امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا علیه السلام یک تکلیف دینی و الهی است.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد سپس با تبریک قهرمانی و مدال اوری ورزشکاران بین ادارت استان را به ورزشکاران و کارکنان عزیز تبریک گفت و تصریح کرد: این حرکت ها  قطعا باید تداوم داشته باشد تا هم سبب تحریک روحیه کارکنان و هم موجب هم افزایی وظایف محوله و ماموریت های اداری شود.

وی رتبه بندی در ادارات و شخصیت های حقیقی و حقوقی را بر اساس توانمندی و شایستگی فردی و گروهی قابل ارزیابی دانست و تاکید کرد: هر رئیس و مدیر و پرسنلی در این اندیشه باطل  باشد که با سفارش ،رفاقت و لابی و پارتی جایگاهش مستحکم خواهد بود،خیال باطلی کرده و تنها راه اولویت بندی ما تقدم در شایسته سالاری و رقابت سالم خواهد بود.

علایی تصریح کرد: بدون شک آفت تمامی ادارات و نهادها تبعیض، تبانی و لابی گری است، و همه ما باید با ارق و تعصب بومی خود منطقه را به سطح ایده آل رسانیم لذا هر ارگانی که در اندیشه لابی گری و لابی سازی سیر کند، از نظر ما مردود و عملکردش غیر قابل اغماض خواهد بود.

در پایان از ورزشکاران و پیشتازان عرصه ورزش قهرمانی ادارات استان اردبیل با اهدای لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد.

لازم به توضح است که در این رقابت ها ادارات، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، تامین اجتماعی و بهریستی موفق به کسب مقام استانی شدند.

 

  

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1309
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902382
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي