19:24:23 - جمعه 7 جولای 2017
امام جمعه اصلاندوز:
مردم در تامین آب آشامیدنی و کشاورزی شرائط سختی دارند/مسئولان برطرف کنند
امام جمعه اصلاندوز گفت:وضعیت آب شرب در اصلاندوز خراب است و امیدواریم مسئولان تلاشی ویژه برای رفع مشکلات آب داشته باشند.

به گزارش ارس رسا به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین “عظیم اسدزاده” در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به مشکلات آب شرب در شهر و روستاها گفت:مردم در هوای بسیار گرم تابستان در تامین آب آشامیدنی و کشاورزی شرائط سختی پشت سر می گذارند و حل این معضل باید در اولویت برنامه‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم نیز در مصرف آب و برق بشدت صرفه جویی کنند افزود:مسئولان در راستای رسیدگی به مشکلات مردم باید به روستاها مراجعه کرده و از نزدیک در جریان این مشکلات قرار بگیرند تا برای جلوگیری از بحران کم‌آبی چاره اندیشی اساسی شود.

امام جمعه اصلاندوز گفت:مشکل آب شرب و کشاورزی و برق یکی از مشکلاتی است که مردم با مراجعه به دفتر امام جمعه آن را مطرح کرده اند لذا امیدواریم مسئولان مربوطه نسبت به رفع آن تلاش کنند.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به موضوع اسراف در جامعه گفت:در این زمان بی آبی، مردم گاهی از آب آشامیدنی برای آبیاری و شستن فرش استفاده میکنند و به نوعی اسراف هست که امیدواریم مردم نیز در مصرف اب صرفه جویی کنند تا در طول تابستان دچار مشکلات بی آبی نشوند.

وی در ادامه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رییس و مسئولان قوه قضاییه اشاره کرد و گفت:احیا امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای پرچمداری حقوق عمومی و آزادی های مشروع دو نکته مهم بیانات رهبر معظم انقلاب به مسئولان قضایی کشور بود.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به آزادسازی موصل این پیروزی را حاصل مقاومت،ایستادگی،شجاعت و هیبت مرجعیت دینی دانست و گفت:این پیروزی نشان از صبر و استقامت و اتحاد دارد چرا که اتحاد و همدلی می تواند قدرتهای بزرگ را به زانو در آورد.

وی همچنین به برگزاری اجلاس مناففین در فرانسه و تداوم حمایت غرب از تروریسم اشاره کرد و گفت:برگزاری سالیانه گردهمایی تروریستی منافقین در روز ۱۰ تیرماه یک روز پس از دیدار دکتر ظریف و امانوئل مکرون در کاخ الیزه حاوی نکات قابل تامل فراوانی است.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

  1. reofinify   نوامبر 10, 2022  

    Thus, to understand the fundamental developmental mechanisms that sculpt circuit anatomy and function, it is critical to document the extent of naturally occurring CNS death and the mechanisms by which it occurs buy cialis online 20mg

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 6593
  • بازدید دیروز: 9891
  • کل بازدیدها: 4934049
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي